[TV] Woensdag t klokhuis over koeling.

Pagina: 1
Acties:

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Aanstaande Woensdag gaat het Klokhuis (ned3 half 7) over koelkasten / koeling. Ze laten zien hoe een koelkast werkt en ze gaan zelf ook iets in elkaar zetten zag ik. Misschien interresant voor de tweaker om te zien.

Klokhuis is overigens best een leuk / leerzaam programma om af en toe eens na te kijken. Ook voor de oudere tweakers.

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10-2025
zelden dat er iets bij komt dat ik nog niet weet, en het duurt te kort om echt iets uit te leggen, en daarvoor gaan ze er ook niet diep op in enzo...

Verwijderd

op zich best grappig wat er hier zoal voor inspiratie gebruikt wordt :)

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Tis idd te kort en weinig nuttige info. Maar toch blijft t een leuk prog om naar te kijken en soms zitten er wel leuke dingen bij...

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-01 14:52
Dan kan ik zelf ook wel bedenken een PC in een koelkast te bouwen hoor, dat lukt nog.

Maar zo'n koelkast is weer zo duur :P, daarbij zijn die krengen meestal zo groot en moet ik ook het een en ander grondig verbouwen gezien een flinke kast daarbinnen niet leuk is, liever alle hardware los (condensatie?).

Maareh, sorry, de essentie ontgaat me, ze gaan uitleggen hoe een koelkast werkt, ok ok, ik geef het nu gelijk toe, ik weet het ook niet. Maar wat zou ik ermee moeten, ik neem toch aan dat ik geen koelkast wil bouwen, das volgens mij meer om de kinders bezig te houden of niet.....

http://twitter.com/randalpeelen