[Mac OS X] Downloaden geeft Java error

Pagina: 1
Acties:

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-07 21:52
Als ik files download die zijn beveiligd met anti-leech.com, krijg ik van IE de volgende error:
java.lang.ClassNotFoundException: wakeApplet.class
Daarnaast moet ik de 'security warning' accepteren, maar ik krijg helemaal geen warning te zien..
Hoe kan ik dit aan de praat krijgen?

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:30

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

kijk op de site van anti-leech.com bij de FAQ:
http://www.anti-leech.com/java_help.php?goto=error#javalang

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• LightYears
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

I keep getting the error:"java.lang.ClassNotFoundException:wakeApplet.class"
You are using Sun's java plugin. This will be supported shortly but for now you must use Microsoft JVM instead. See this section for upgrade information: Upgrade JVM. Make sure sun's java plugin isn't active in your browser after the upgrade. You may want to uninstall Sun's java plugin from your computer.
Ze hebben het over een upgrade, nou sorrie hoor, maar het is een downgrade! Java1 en niet conform de standaard. Dacht dat Java platformonafhankelijk is, gaan prutsende programmeurs dit weer verzieken.

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Verwijderd

Nee, Microsoft probeert hun eigen standaard op te dringen :( Niet de edele programmeurs ;)
edit:

Download en installeer gewoon de nieuwste Java VM van SUN (http://www.sun.com) en probeer of je de MS Java VM ergens kunt deactiveren.

• LightYears
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

De edele programmeur had er ook voor kunnen kiezen het programma in 100% pure java te maken :)

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor