Toon posts:

beschikbaarheid logitech trackman optical cordless

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is deze muis al uit of niet? kan ik hem al ergens in NL bestellen?

plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/219.gif

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-05 17:36

vinnie1908

Appel != peer

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Verwijderd

Topicstarter
zeer bedankt, maar de vraag is of zij op bestelling een product willen sturen naar hun verkooppunt.
Ik mail ze iig, raar dat de dealer een nieuw product heeft, maar niemand het verkoopt in 't assortiment heeft :?

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-05 17:36

vinnie1908

Appel != peer

Denk dat wanneer je een officiele dealer aanspreekt in jouw regio dat die het echt wel kan regelen voor je.

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2025
Ik wil ook zo'n trackman kopen, maar ik twijfel tussen de deze en de cordless trackman wheel.
Deze heeft genoeg knoppen maar is te bedienen door de vingers, de wheel kan je bedienen
met je duim en is volgens mij handiger. Maar deze heeft 2 knoppen en een scrollwieltje en voor zover ik weet geen derde instelbare knop.
Wie heeft ervaring met deze producten en welke is het makkelijkst? Bediening van de bal met duim of vingers?
Hoeveel knoppen heeft de cordless optical eigenlijk?

Verwijderd

Topicstarter
Hmm als jij al weet waar ik hem kan kopen? Hastec heb ik gemaild, maar willen niet reageren :( en het is ook niet bekend wanneer die muis in de schappen ligt :(

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:51

Sharky

Skamn Dippy!

waarom wil je eigenlijk een draadloze trackman? dat snap ik nog steeds niet, die optical dingen vreten batterijen en je beweegt de 'muis' toch nauwelijk ?
ik ben net overgestapt van een draadloze mouseman naar trackman optical met draad, ben er stukken op vooruit gegaan...

This too shall pass

Verwijderd

Topicstarter
Omdat deze muis er niet mét draad is :( :'(
ik haat ook draadloos, maar ja, you tell logitech about it!

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2025
Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 14:51:
Hmm als jij al weet waar ik hem kan kopen? Hastec heb ik gemaild, maar willen niet reageren :( en het is ook niet bekend wanneer die muis in de schappen ligt :(
Bij ons (in belgië) is deze te verkrijgen in het computerwinkeltje.
Bij andere bedrijfjes die hun site niet snel aanpassen bel ik gewoon eens.
Hij kost bij de meeste rond de 63euro.

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 00:18

Mud.Starrr

I shoot people for money

Ik vind met de duim helemaal niks, een ramp. ik kreeg er ook kramp van in mijn duim.
Nu kan ik nog afwisselen met 2 vingers, maar gek genoeg krijg ik geen kramp in mijn vingers.
Het werkt ook fijner vind ik, licht lekkerder in de hand, enz

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gizmoke schreef op 10 augustus 2002 @ 15:48:
Ik wil ook zo'n trackman kopen, maar ik twijfel tussen de deze en de cordless trackman wheel.
Deze heeft genoeg knoppen maar is te bedienen door de vingers, de wheel kan je bedienen
met je duim en is volgens mij handiger. Maar deze heeft 2 knoppen en een scrollwieltje en voor zover ik weet geen derde instelbare knop.
Wie heeft ervaring met deze producten en welke is het makkelijkst? Bediening van de bal met duim of vingers?
Hoeveel knoppen heeft de cordless optical eigenlijk?
Ik heb zelf de wheel, hij's goddelijk. Zonder kabel is ook wel handig, ik heb 'm meestal dwars voor mijn toetsenbord liggen, maar ik kan 'm zo oppakken en rechts neerleggen als ik wil gaan games (WolfET)
Pagina: 1