Ik ben wanhoop bijna nabij.
Ik heb het volgende
- (stukke) AMD ATHLON 900
- MSI KT7 TURBO ver 3 (MSI 6330) heb er 2 Lite en gewone
- 1 x 512 MB SDRAM
- 1 x 256 MB SDRAM
- 1x 128 MB SDRAM
- Geforce 2 32 MB MX
- Soundblaster Live 5.1
Nu was mijn processor door gebrand(denk ik) , nu heb ik het moederbord vervangen + CPU. Van een vriend van mij had ik een AMD TB 1400 geleend. Toen deed hij het weer.
ik procesor weer terug in orginele computer doet het ook nog steeds nu koop ik via vraag en aanbod een amd tb 900.
stop die er in en nog nix na ik boos terug mailen dat die het niet doet want met die 1400 werkt het nog steeds ik maar naar de winkel en daar een AMD Duron 1000 gekocht ook niet. dus maar in de andere computer geprobeerd ook niet
dit kan toch niet dacht ik dus weer die 1400 in mijn computer NIX !!!!
weer terug in orginele computer nog niet
met nix bedoel ik hij geeft geen beeld piept niet nix.
misschien heeft iemand een idee hoe dit gekomen is of nog beter een OPLOSSING
ZIT NU MET HANDEN IN HET HAAR MET 2 STUKKE COMPUTERS !!!!
Ik heb het volgende
- (stukke) AMD ATHLON 900
- MSI KT7 TURBO ver 3 (MSI 6330) heb er 2 Lite en gewone
- 1 x 512 MB SDRAM
- 1 x 256 MB SDRAM
- 1x 128 MB SDRAM
- Geforce 2 32 MB MX
- Soundblaster Live 5.1
Nu was mijn processor door gebrand(denk ik) , nu heb ik het moederbord vervangen + CPU. Van een vriend van mij had ik een AMD TB 1400 geleend. Toen deed hij het weer.
ik procesor weer terug in orginele computer doet het ook nog steeds nu koop ik via vraag en aanbod een amd tb 900.
stop die er in en nog nix na ik boos terug mailen dat die het niet doet want met die 1400 werkt het nog steeds ik maar naar de winkel en daar een AMD Duron 1000 gekocht ook niet. dus maar in de andere computer geprobeerd ook niet
dit kan toch niet dacht ik dus weer die 1400 in mijn computer NIX !!!!
met nix bedoel ik hij geeft geen beeld piept niet nix.
misschien heeft iemand een idee hoe dit gekomen is of nog beter een OPLOSSING
ZIT NU MET HANDEN IN HET HAAR MET 2 STUKKE COMPUTERS !!!!