Toon posts:

vraagjes over counterstrike...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal

ik heb wat vraagjes over counterstrike.
veel over gehoord de laatste tijd dus ik wilde wel eens kijken of het een leuk spel is. Maar loopt cs nu over halflife heen ofzo, zodat ik eerst halflife moet hebben, of is het gewoon hetzelfde?
ik snap even niet hoe het in elkaar steekt met dat spel, iemand wat info..?!

p.s.
oh ja en mijn search geeft helemaal niks als ik counterstrike intyp, dus kom aub niet aan met het verhaal dat ik eerst eens lekker moet gaan zoeken...

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:18
Counter-Strike is een mod voor Half-Life, dus je hebt eerst Half-Life nodig om het te kunnen spelen.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:49
ja, CS is een mod voor Halflife
en o.a. hier te downloaden: http://games.xs4all.nl/downloads/
je moet de full mod version hebben, CS 1.5

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:54
cs is een een total conversion, ofwel een mod. Dit betekent wel dat je half-life op je computer geinstalleerd moet hebben staan om cs te kunnen spelen. En ik vind het persoonlijk geen leuk spel, NOFI (voordat ik weer 30 cs-ers op mijn nek heb :{)

edit:verdomme weer niet snel genoeg :( :+

Verwijderd

Je hebt 2 keuzes, je kan cs als 'mod' ( modificatie) in halflife spelen, of cs gewoon als los spel in de winkel kopen, dit noemen ze de retail versie.
Ik zou je aan raden halflife te kopen, het is een top spel, niet duur en je krijgt er vele extra's bij zoals de later uitgegeven uitbreidingen dus eigenlijk 3 spellen voor een mooie prijs.

Ik geloof dat dit de 'generation' edition heet.

Verwijderd

Topicstarter
aha ok..
zo zit het dus...
dan ga ik even halflife regelen..
weet iemand wat de laatste cq beste versie is.!?

sorry ik zie nu versie 1.5
dank ik ga zoeken.!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:49
Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 18:10:
aha ok..
zo zit het dus...
dan ga ik even halflife regelen..
weet iemand wat de laatste cq beste versie is.!?
maakt niet uit, is allemaal te updaten via internet :)
zie bovengenoemde link door mij, daar staat de nieuwste HL 1.1.1.0 update op
en voor CS moet je idd versie 1.5 hebben

Verwijderd

Topicstarter
ok!
dit gaat me lukken allemaal!
dank.!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:11

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 18:09:
Je hebt 2 keuzes, je kan cs als 'mod' ( modificatie) in halflife spelen, of cs gewoon als los spel in de winkel kopen, dit noemen ze de retail versie.
Ik zou je aan raden halflife te kopen, het is een top spel, niet duur en je krijgt er vele extra's bij zoals de later uitgegeven uitbreidingen dus eigenlijk 3 spellen voor een mooie prijs.

Ik geloof dat dit de 'generation' edition heet.
Als je de retail versie installeerd kan je gewoon nog steeds alle mod's instaleren. CS retail kan je trouwens niet los kopen, je kan zo'n pakket kopen met half life opposing force, half life en counterstrike retail.

superB

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:56

Pubbert

random gestoord

bl!kje schreef op 09 augustus 2002 @ 18:36:
[...]

Als je de retail versie installeerd kan je gewoon nog steeds alle mod's instaleren. CS retail kan je trouwens niet los kopen, je kan zo'n pakket kopen met half life opposing force, half life en counterstrike retail.
bij mij zat hij trouwens bij empire earth in 1 doos :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:45
En bij de retail van CS hebben alle wapens klote namen. De AK-47 heet bijv CK-47 oid....

Verwijderd

Hielko schreef op 09 augustus 2002 @ 19:31:
En bij de retail van CS hebben alle wapens klote namen. De AK-47 heet bijv CK-47 oid....
Lekker belangrijk die namen zie je toch niet als je een buy script hebt en in console staan die namen wel gewoon goed.

Ik zou gewoon die generation pack kopen dan heb je gelijk 2 cd-keys :d

En dan hoef je alleen counter strike te installeren en dat scheelt je zo'n 600 mB.

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Ik zou wachten met kopen.
Als je nu gaat spelen word je toch helemaal afgemaakt. Je krijgt dan scores van 3-34 ofzo.
NOFI hoor maar je bent nu als n00b volledig kansloos denk ik.

Wacht ff op CS Condition Zero...

nikszolekkeralss.exe

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
likkepot schreef op 10 augustus 2002 @ 13:16:
Ik zou wachten met kopen.
Als je nu gaat spelen word je toch helemaal afgemaakt. Je krijgt dan scores van 3-34 ofzo.

nee hoor sinds 1.3 heeft een n00b net zo veel kans op een kill als een ervaren speler, dankzij het sproei-systeem dat in 1.5 nog beter is uitgewerkt :)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

likkepot schreef op 10 augustus 2002 @ 13:16:

Lekker boeiend, als hij nu gaat spelen kan hij alvast ervaring opdoen.
Hij moet toch ergens beginnen. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
bazs2000 schreef op 10 augustus 2002 @ 13:19:
[...]
Lekker boeiend, als hij nu gaat spelen kan hij alvast ervaring opdoen.
Hij moet toch ergens beginnen. :)
Ja idd, groot gelijk, slaat echt nergens op dat je geen kans hebt, ik speel nu ongeveer een jaartje, vanaf 1.2 ik sta nu ook altijd bij de top 3 dus je kan het wel degelijk leren, ok het duurt lang, maar stop niet met cs'en als het niet lukt, blijven oefenen, en zoek servers op waar cheaters geen kans hebben en waar altijd het zelfde groepjes mensen komen. Je leert ze dan kennen, en dan is het spel ook een stukje leuker. Ikzelf speel atijd op Tah um, Vulcanus en FOX, dat zijn toch wel de beste servers van NL vind ik zelf, Tah um is een FUN server met heel veel leuke tools. Hier zijn de adressen www.tahumteam.com www.vulcanus.net en www.fox-team.com

Sux6

Twitter | Linkedin

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

UK2 heeft veel leuke servers die voor n00bs zijn.
Dat is een leuke plaats om het te leren, wie een te hoge score heeft wordt automatisch gebanned. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
ah top gasten.!!!
ik ga het allemaal leren..speel veel unreal en hoorde dat dat voor je aim al wel scheelt..en inderdaad ik moet ergens beginnen.!
wie weet keil ik jullie binnenkort allemaal wel zo van het scherm in cs.!!( lijkt me sterk maar goed.!?)
SaG

• Cool_Willy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-11-2012
Om niet nog een topic te hoeven openen, gooi ik mijn vraag hier maar neer.

Wie heeft er een link voor me voor het cs_militia part 1 filmpje?
Ik heb deel 2 via fileplanet gedownload (de 371MB-versie), maar kan verder alleen een 35MB versie van deel 1 vinden. Deze ben ik nu aan het downloaden.
Het zou dus kunnen dat dat al de goede versie is, maar ik wil het zeker weten.

Dus: wie o wie heeft het antwoord voor me?

Verwijderd

Cool_Willy schreef op 11 augustus 2002 @ 23:14:
Om niet nog een topic te hoeven openen, gooi ik mijn vraag hier maar neer.

Wie heeft er een link voor me voor het cs_militia part 1 filmpje?
Ik heb deel 2 via fileplanet gedownload (de 371MB-versie), maar kan verder alleen een 35MB versie van deel 1 vinden. Deze ben ik nu aan het downloaden.
Het zou dus kunnen dat dat al de goede versie is, maar ik wil het zeker weten.

Dus: wie o wie heeft het antwoord voor me?
Een flimpje over militia? Is het een soort demo ofzo?

Edit:

Khad het al even opgezocht (http://www.fileplanet.com/search.aspx?q=cs_militia)
(maar weet nog steeds niet wat het is :P )

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
er zijn 2 mogelijkheden:
-je moet halflife hebben + een legaal serienummer. je download gratis counterstrike van een van de grotere sites bij jou in de buurt (:P)
-je koopt counterstrike retail, hierin zit half-life en cs geintegreerd en installed het als 1 spel (bij mijn weten kun je bij de retail geen andere mods meer spelen, maar ik kan er naast zitten) BTW de wapens in de retail versie zijn anders en zuigen (bullpup ipv colt? 8)7

• CU2morO
  • Laatst online: 16-12-2025
btw voor halflife moet je versie 1.1.1.0 hebben, en voor counter-strike versie 1.5
als je de CS Retail koopt, moet je versie 1.0.0.5 hebben

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 19:46

NoTimeRemains

I know

kNarf schreef op 10 augustus 2002 @ 13:18:
[...]

nee hoor sinds 1.3 heeft een n00b net zo veel kans op een kill als een ervaren speler, dankzij het sproei-systeem dat in 1.5 nog beter is uitgewerkt :)
Sproei systeem IDD :9

This is the Way.

• F.U.B.A.R
  • Laatst online: 15-11-2025
Hielko schreef op 09 augustus 2002 @ 19:31:
Idd, de namen zijn zwaar kut in de Retail CS. Maar kijk, de oplossing voor je probleem!

• Cool_Willy
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 00:47:
[...]

Een flimpje over militia? Is het een soort demo ofzo?

Edit:

Khad het al even opgezocht (http://www.fileplanet.com/search.aspx?q=cs_militia)
(maar weet nog steeds niet wat het is :P )
Naar aanleiding van dit topic.
En ik kon deel 1 dus niet vinden op fileplanet... (behalve een brakke versie dan, via cscentral...)
Iemand anders nog ideeën?

Verwijderd

nog even over die namen van de wapens.. ik heb generations pack gekocht en via internet alles geupdate... nou die namen zijn hetzelfde als bij de mod.. dus...weet niet waar jullie het over hebben ....

Verwijderd

Ik speel altijd op gamepoint. Daar is het wel mooi uitgebalanceerd van noobs en elite spelers. Ik speel al een half jaartje en zit meestal in het midden en anders boven aan als er geen elite spelers zijn. En gewoon steeds proberen. En iedereen heeft zijn zuigdag!!!!! Dan moet je gewoon effe stoppen en dan later weer door gaan maja ik zie dat je ook ut speelt dus je hebt al ervaring..... Je moet eens voor de gein rtcw spelen en daarna CS dan sproei je best wel goed in cs :P . Over dat sproeien....soms is het wel erg duidelijk maar alle goeie spelers die "sproeien" net zo goed. Ik zie soms echt geen verschil tussen 1337 spelers en noobs behalve dan huntactieken en dan wint natuurlijk de 1337 speler.

edit:
Er zijn daar bijna geen cheaters want er zitten wel vaker admins daar. En daar zit toch best wel een vast volkje bij en dat is wel grappig. Alhoewel ik ook bij dat vast volkje zit word ik niet echt helemaal geaccepteerd omdat ik nog niet genoeg respect heb :( . Maar ze kennen me wel :) .

• F.U.B.A.R
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 11:24:
nog even over die namen van de wapens.. ik heb generations pack gekocht en via internet alles geupdate... nou die namen zijn hetzelfde als bij de mod.. dus...weet niet waar jullie het over hebben ....
Ik heb ook Half-Life Generations, en na anderhalf jaar kwam ik erachter dat ik dus ook CS Retail had! :D

Als bij jou de namen niet anders zijn (Desert Eagle heet ook Desert Eagle en niet Black Hawk), dan heb je Half-Life geïnstalleerd en geupdate en daarna CS de mod.

Kijk maar eens in het dubbel-CD doosje: daar zit ook Counter-Strike in, naast Half-Life GOTY.

• Mary Wana
  • Laatst online: 07-01 18:59

Mary Wana

keyboard nut

Hmmz , CS spirit leeft dus nog wel :) dacht dat ut allang dood was :P

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Mary Wana schreef op 12 augustus 2002 @ 12:54:
Hmmz , CS spirit leeft dus nog wel :) dacht dat ut allang dood was :P
UT is ook dood door CS :P :+

• Cool_Willy
Cool_Willy schreef op 12 augustus 2002 @ 11:13:
[...]

Naar aanleiding van dit topic.
En ik kon deel 1 dus niet vinden op fileplanet... (behalve een brakke versie dan, via cscentral...)
Iemand anders nog ideeën?
Niemand een idee? :'(

• F.U.B.A.R
Ken je de filename? Indien ja, kijk dan eens op FileMirrors.

• Cool_Willy
F.U.B.A.R schreef op 13 augustus 2002 @ 10:33:
Ken je de filename? Indien ja, kijk dan eens op FileMirrors.
Thx, nu weet ik in ieder geval zeker dat part 1 maar een "kleine" file is (37 MB)...
Pagina: 1