Ik sta op het punt om een nieuwe videokaart te kopen (Zit nu een ATI Expert2000 in
) Maar ik ben eik niet zo'n diehard gamer die voor PURE snelheid gaat (GF4TI) Ik speel het vaakst FS2002, maar heb hier wat eisen voor :
-FS2002 is niet zoveel videokaartsnelheid afhankelijk, maar meer CPU afhankelijk voor de FPS (scheelt hoogstens 2FPS)
-Ik wil wel AA aan kunnen hebben, en beetje goede kwaliteit hebben.
Af en toe speel ik een race game (GP4 of F1 2002)
Uit de toen nog werkende search en topic heb ik opgemaakt dat de GF4MX een opgefokte Geforce2 is, hoe staat het met de driver ondersteuning van de GF4MX in vergelijking met een Geforce4TI4x00?
Zou de MX voor mij voldoende zijn? (Of is deze kaart voor geen 1 doel aan te raden?)
-FS2002 is niet zoveel videokaartsnelheid afhankelijk, maar meer CPU afhankelijk voor de FPS (scheelt hoogstens 2FPS)
-Ik wil wel AA aan kunnen hebben, en beetje goede kwaliteit hebben.
Af en toe speel ik een race game (GP4 of F1 2002)
Uit de toen nog werkende search en topic heb ik opgemaakt dat de GF4MX een opgefokte Geforce2 is, hoe staat het met de driver ondersteuning van de GF4MX in vergelijking met een Geforce4TI4x00?
Zou de MX voor mij voldoende zijn? (Of is deze kaart voor geen 1 doel aan te raden?)
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??