[weer]GF4MX <> TI, drivers etc algemeen

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Topicstarter
Ik sta op het punt om een nieuwe videokaart te kopen (Zit nu een ATI Expert2000 in :() Maar ik ben eik niet zo'n diehard gamer die voor PURE snelheid gaat (GF4TI) Ik speel het vaakst FS2002, maar heb hier wat eisen voor :
-FS2002 is niet zoveel videokaartsnelheid afhankelijk, maar meer CPU afhankelijk voor de FPS (scheelt hoogstens 2FPS)
-Ik wil wel AA aan kunnen hebben, en beetje goede kwaliteit hebben.

Af en toe speel ik een race game (GP4 of F1 2002)

Uit de toen nog werkende search en topic heb ik opgemaakt dat de GF4MX een opgefokte Geforce2 is, hoe staat het met de driver ondersteuning van de GF4MX in vergelijking met een Geforce4TI4x00?

Zou de MX voor mij voldoende zijn? (Of is deze kaart voor geen 1 doel aan te raden?)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
erm AA kan je met ATI vergeten iig nu nog wel >:) geen 8500 dus
tsja als het ff mee moet zou ik toch een TI kiezen met 128mb :)

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-03 13:54
wat zijn je specs?

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Topicstarter
Vergeten te vermelden |:( :7

Komt ie :

ECS K7S5A non LAN
Duron 1,2Ghz
128MB geheugen, komt nog 256MB bij
Quantem Fireball 8 GB, komt nog een 60GB7200rpm HD in
onboard sound
Ati Expert2000 :(

Das volgens mij de belangrijkste specs (OS = WinXP)

Ik vind Overkill een niet goede reden om iets niet te halen, omdat stel je gaat iets anders upgraden, dan is die ook weer overkill t.o.v een ander :)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• Zamorano
  • Niet online
Voor die race spellen en met het oog op de toekomst zou ik voor een GF4 Ti4200 gaan.
Ik denk dat die GF4MX snel achterhaald is met nieuwe spellen.

Maar het hangt er dus vanaf of je echt van plan bent heel soms wat te spelen of toch wat vaker. GP4 en F12002 zien er fantastisch uit op een GF4Ti.
Ook kan je dan heel mooi FSAA onder FS2002 gebruiken wat ik op een 4Mx niet aan zou raden.

Driverondersteuning zit wel met beide kaarten erg goed dus daarr zou ik me geen zorgen om maken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.