Toon posts:

Pinnacle PCTV Pro niet te installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een pctv pro, op een gegeven moment ontving ik de televisiezenders erg slecht, alle aansluitingen gecontroleerd en alles leek gewoon goed te zijn, dan maar ffies herinstalleren. Gelijk bij Pinnacle een update gedownload (RAVE 5.1-> ook bruikbaar voor de pro volgens Pinnacle). Nadat ik die geinstalleerd had kreeg ik de melding dat bepaalde reg.sleutels niet gevonden konden worden en het zaakje wilde weer niet werken. Alles maar weer ge-uninstalled, met een regdelete van Pinnacle en ander soortgelijk progje alle sleutels verwijderd en de originele pro software van de cd geinstalleerd. Ging niet want er was al een nieuwere geinstalleerd...niet dus!! Dan nog maar een keer de update installeren, niks werkt meer. Mijn Win.XP zeikt ook steeds over de drivers voor dat ding dat ze de Windows test niet hebben doorstaan...

Wie helpt me op weg??
thnx 8)7

Verwijderd

ik heb de kaart (gewone PCTV kaart) eruit getrokken, boten, hardware contents checken ofdat daar ook alles eruit is.. uit, kaart erin. en opnieuw installen..

dit werkte bij mij wel, weet niet zeker ofdat jij zelfde probleem hebt

Verwijderd

Topicstarter
Nou omdat toevallig vandaag mijn nieuwe HDD werd afgeleverd had ik de kast open en heb die kaart er idd toen gelijk ook maar ff uitgetrokken.. hielp dus ook niet helaas... :(

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem gehad en met de leverancier gebeld. Deze heeft wat lopen klooien met het systeem, maar kwam (net zoals bij andere systemen) tot de conclusie, dat windows opnieuw geinstalleerd moest worden.
Ik heb dat gedaan (wel het kaartje erin laten zitten) en nu loopt ie perfect!

Verwijderd

Ik heb ook problemen met m'n Pinnacle PCTV Pro, hij houdt er na 5 minuten mee op, dus als ik Pctv vision aanzet dan geeft een paar minuten beeld maar daarna begint hij te ruisen en houdt hij ermee op, en windows opnieuw installeren helpt niets :(

Verwijderd

Zo had ik altijd problemen met dat ding als ik de groote van het venster aan ging passen. Liep dan geregeld vast. Tegenwoordig heb ik die problemen niet meer :) De kaart ligt nu in een lege mobo-doos samen met andere oude videokaart/hd's/tapestreamers :-).

• remotehost
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Zou niet direct weten wat het probleem bij jou is. Heb je al op het forum gekeken?

http://webboard.pinnacles...ID=377&lng=1&SectionID=80

Bij mij werkt'ie zonder enige probleem, heb alle nederlandse kabelzenders (1e keer scannen moet je Quickscan wel uitzetten en dan duurt het inderdaad pleurislang maar dan heb je ze wel allemaal uiteindelijk) en kan direct opnemen in DivX5. Ik gebruik ook versie 5.1 van de std. software. Af en toe wordt'ie wel trager maar dan moet je de directories waar je de plaatjes en filmpjes opslaat even leegmaken, en dan gaat alles weer vlot. De afstandsbediening werkt ook goed. Btw, ik draai geen XP maar W2K.
Pagina: 1