Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.
NIET DOEN er zit een selfdestruct mechanisme in en als je cartridge over de datum is wordt dat geactiveerd zodra je hem gebruikt!!!
nee ik heb echt geen ID wat er kan gebeuren misschien dat de inkt klontert ofzow ik zou het ook niet weten.
nee ik heb echt geen ID wat er kan gebeuren misschien dat de inkt klontert ofzow ik zou het ook niet weten.
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
volgens mij maakt 't nie zo heel veel uit hoor.. misschien een smerige verkooptruuk van HP om je maar alsnog nieuwe cartridges te laten kopen (die nu veel duurder zijn!)
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Verwijderd
Ik vermoed dat het gewoon langzaamaan opdroogd... of minimaal dikker wordt...
Misschien kan je printkop er dan aan bezwijken.. het is bt maar een gokje...
Misschien kan je printkop er dan aan bezwijken.. het is bt maar een gokje...
Verwijderd
De zwarte, Cyaan en Magenta inkten doen het ook nog prima als ze ouder worden. De Yellow gaat echter indikken en dat kan problemen geven... Geen idee waarom juist de gele inkt veroudert en de andere niet zozeer...
Ik heb 3 maal een 2 jaar over de datum zijnde HP cartidge voor een hp deskjet 510 gebruikt (gratis gekregen) en dat werkte perfect!
Ze waren nog wel gesealed toen ik ze kreeg, dat is wel belangrijk. Als ze al gedeeltelijk leeg zijn is de inkt denk ik wel opgedroogd (kun je ze altijd nog even in net niet kokend water leggen)
Edit: typo's
Ze waren nog wel gesealed toen ik ze kreeg, dat is wel belangrijk. Als ze al gedeeltelijk leeg zijn is de inkt denk ik wel opgedroogd (kun je ze altijd nog even in net niet kokend water leggen)
Edit: typo's
"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.
gewoon proberen .. kan niks misgaan .. nou ja lijntjes op je papier mischien ?
Pagina: 1