Toon posts:

[UPC] Neweconomy ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het, er zijn zat, zoniet meer dan genoeg topics 'bout de administratie bij UPC, maar het volgende wilde ik jullie echt niet onthouden.
Heden kreeg ik een mooie brief van hun, of ik maar even ¤ 282,50 wilde betalen voor afgenomen internet diensten (Chello) over de periode April - Augustus.
Het leuke aan dit voorval is dat ik sinds Augustus 2001 helemaal niks meer te maken heb met UPC |:( .
Zodra ik de mogelijkheid kreeg om over te stappen op aDSL, ben ik natuurlijk gelijk naar Cistron gestapt, waar ik nu met volle teugen van geniet.
Vind het wel een beetje onbeschoft dat ze het nog proberen, er staat zelfs op de factuur dat dit bedrag automatisch van mijn rekening word afgeschreven :? :r
Heb natuurlijk gelijk de postbank gebeld en hun gesommeerd om alle uitgaande betalingen betreffend UPC met onmiddelijk ingang te stoppen, en het hele verhaal uitgelegd, ik was niet de eerste zei ze 8)7 .
Daar ik principieel weiger om een 0900 nummer te draaien (waarvan 25 minuten in de wacht :( ) ga ik ze nu bestoken met aangetekende brieven.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Moraal?

• Mior
  • Laatst online: 06-08 10:05
Tja, ik ben eind april afgesloten door UPC, toen gewoon maar opgezegt (brief voor heraansluiting kreeg ik niet eens), maar ze bleven facturen sturen. Daarna meerdere keren met aangetekende brieven en telefoontjes kenbaar gemaakt dat ik geen abbonee meer was, maar ik krijg nog steeds facturen.

Ik vindt het wel best allemaal, enveloppen met 'UPC' erop gaan direct naar de vuilnesbak. Ze mogen toch geen geld meer afschrijven van mijn rekening.

Verwijderd

Topicstarter
Moraal, moraal, .. bij de marine, daar hebben ze pas moraal
UPC heeft er nog steeds geen kaas van gegeten en zeg niet dat er van de 280.000 nl klanten maar een klein deel ontevreden is, als ik die verhalen eens hoor links en rechts |:(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 17:05:
[...]

UPC heeft er nog steeds geen kaas van gegeten en zeg niet dat er van de 280.000 nl klanten maar een klein deel ontevreden is, als ik die verhalen eens hoor links en rechts |:(
/me denkt dat UPC dringend geld nodig heeft >:)

offtopic: zijn er ergens harde cijfers van het aantal abbonees van de NL ISPs? :)

• Wekkel
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 17:05:
[...]

Zeg dat maar eens tegen die arme 15 jarige jongen die "dankzij uitmuntende service en dienstverlening van UPC" vast en zeker de 600.000-ste klant van Chello werd. Sjeez, is die even voor de PR kar gespannen, zeg.. :r
Pagina: 1