Welke HDD moet ik kopen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-04 19:51

Steve

Krokodil \o/

Topicstarter
Ik wil een 40 GB 7200 RPM HDD kopen. Dat staat vast. Maar welke moet ik kopen:

Maxtor / IBM / Western Digital / Seagate

Allen 40 GB 7200 rpm 2 MB cache. M'n mobo ondersteunt max ATA 100, dus je moet niet Maxtor zeggen speciaal voor de ATA 133, ik ben er niets mee.

Geld maakt niets uit.

Greetz Jupiler

Verwijderd

ik voel een slotje aankomen :)

Maarre.. geen idee... net wat je zelf het beste lijkt

PS. lees wat reviews :)

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik zou gelijk voor 80gb gaan ,kost je 20euro meer .... is nix natuurlijk !!

Ik zou een IBM 120gxp 80gb kopen voor á 110 euro's .

Maxtor is iets duurder ,maar heeft geen extra meerwaarde en western digital is ook duurder ,maar dan krijg je ook 8mb cache bij die serie !

en samsung en seagate zijn gewoon een stuk trager ...

Verwijderd

Ik zou een Western Digital schijf kopen omdat de prestaties van die schijven gewoon supergoed zijn en ze een lange levensduur hebben.

Verwijderd

Ik zou voor Maxtor of IBM gaan. Heb zelf een IBM 80Gb 7200rpm, deze bevalt prima. Is vrij stil (voor zover mogelijk bij 7200rpm schijven, je kunt 'm nog steeds horen) en iets sneller dan de Maxtor, maar dat verschil is nihil. Ik zou gewoon voor de goedkoopste van de 2 gaan.

Verwijderd

Ik heb met Western Digital persoonlijk veel problemen gehad.

met Maxtor heb ik hele goede ervaringen, ik zou daarvoor gaan!

Verwijderd

Nouwe ik heb dus die 8 mb cache versie en dat ding is zo snel als de tering en maakt bijna geen geluid

En ik vind WD gewoon zwaar ownen, ik werk in een comp winkel en wd is het merk wat bijna het MEEST verkocht word en het MINST terugkomt en ik vind maxtor gewoon veel herrie maken behalve die met dat liquid gebeuren dan maar daar betaal je gewoon veel en veel meer voor

owja en ik zou iig niet voor een 40 gaan een 60 kost meestal evenveel of ik heb het een keer meegemaakt goedkoper

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Jupiler schreef op 09 augustus 2002 @ 16:40:
Maar welke moet ik kopen:

Maxtor / IBM / Western Digital / Seagate
Heel simpel.. Welke jou het beste lijkt.

Zoals je in deze paar bovenstaande reacties al ziet, heeft iedereen een andere mening.

Misschien is het wel een goed idee om even wat reviews te lezen van verschillende harddisks. Deze kun je vinden op bijv. www.tweakers.net of op www.storagereview.com

Dan moet je er wel uitkomen..

succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.