Toon posts:

welke geluiskaart zouden jullie kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi!>!

Mijn geluidskaart heeft het begeven :(
dus ik mot een nieuwe kopen welke is het best? Ik wil er zo tussen 100 en 150 gulden aan het geven.

Verwijderd

Een SoundBlaster Live lijkt me een geschikte keuze, en valt binnen het budget.

Zie pricewatch.

• TheGrimReaper
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

TheGrimReaper

zeg maar gewoon Tom :)

yep ik heb een live 1024 en bevalt op zich goed.

Ook al zou ik liever die platinum willen, is lekker makkelijk met zoot aanstuiten vooraan.

= TheGrimReaper op tweakers

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Ik denk er ook over om een SB Live! te kopen... Maar ik heb gehoord dat deze niet werkt onder dos. Of wel? :?

Verwijderd

Wat wil je ermee? Als je veel quaked of andere 3d spellen doet kun je beter een A3D 2.0 kaart kopen, Diamond MX300 of Terratec xxxx ofzo. Dat is pas echt 3D-geluid! Anders idd de Soundblaster Live Value, is net zo goed als alle duurdere uitvoeringen.

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 oktober 2000 17:47 schreef wacko het volgende:
Ik denk er ook over om een SB Live! te kopen... Maar ik heb gehoord dat deze niet werkt onder dos. Of wel? :?[/quote]Werkt Prima onder dos hoor!
Owja, ik heb geen zin om de discussie weer te starten, maar EAX van creative is ook echt 3D hoor.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:40
De soundblaster live is inderdaad een prima geluidskaart, ik zou deze echt aanraden

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 15:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik kan maar 1 ding zeggen! Terratec DMX XFire 1024.

20*350ZO45°

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wat is het verschil tussen de 1024 player en de gewone live! ze zijn beide ongeveer even duur, en welke is dan de beste van de 2 ;)

Verwijderd

Xitel Storm Platinum :) en als je de Gamer edition neemt dan krijg je er nog zo'n force feedback koptelefoon bij. leuk speelgoed is dat =)

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt allemaal

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Of een Guillmot Maxi Sound Fortissimo

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

EAX = 2D!!!!
A3D = 3D

Eax "misvormd" alleen het geluid zo, dat als je over ijzer heen loopt, dathet echt klinkt alsof je over ijzer heen loopt.
De 3D positioning heeft verder helemaal niks met EAX te maken.

Als ik een nieuwe PC zou kopen zou ik weer de Aureal SQ2500 kopen, Hardware A32D 2.0 + EAX :d :d :d.
Maar hij valt wel IETS buiten je budget [FL 260,- voor retail versie]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Ik heb sinds een maand of zo een Terratec DMX Xfire 1024. Deze heeft zowel EAX als Aureal A3D en ook nog Sensaura. Je bent dus op alles voorbereid met deze kaart die geloof ik vanaf fl. 140,- verkrijgbaar is.
Hij bevalt me prima! Een tip: volg de gebruiksaanwijzing strikt, dus eerst software installeren, dan pas de hardware in je kast proppen... Succes met keuze!
Pagina: 1