Hoop is uitgestelde teleurstelling
Hoop is uitgestelde teleurstelling
PhD i.o.
[off topic]Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 16:21:
100% alcohol bestaat niet, maar het maakt idd wel goed schoon
Nu zal ik wel heel dom overkomen denk ik,..
maar als het niet bestaat, hoe weet je dan dat het goed werkt?
Als ik mijn grijze massa eens open komt er geloof ik uit dat 100% alcohol (als het zou bestaan) gas is
[/off topic]
Ontopic,
terpetine
The object of war is not to die for your country, but let the bastard die for his.
Verwijderd
niets is op deze wereld volgens mij 100%.Zit altijd wel wat tussen , al is het maar 1 molecuul.
[muggezifter modus uit]
wel doen: wasbenzine,terpetine..
Verwijderd
Volgens mij is het aceton/nagellak remover die een olielaagje achterlaat. Die moet je niet gebruiken. Alcohol, terpentine en wasbenzine zijn wel goed.rick_h schreef op 09 augustus 2002 @ 19:40:
ik heb het met wasbenzine gedaan. Ik las ook es in een ander topic dat terpentine juist niet moest omdat dat een olielaagje achterlaat
"It certainly appears so..."
Verwijderd
Verwijderd
Dan kun je nog kiezen voor wasbenzine , terpetine of spiritus.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Verwijderd
Van klussen krijg je grijze haren
dikzak
Probeer gewoon iets te vinden wat zo puur mogelijk is, zonder allerlei extra componenten. (alcohol 96% uit de apotheek bv.)
Mijn Flickr; Sony A7iii
Verwijderd
Verwijderd
Nee ik heb hier 99,8 % alcohol staan, is geen 100, maar zit er toch verdomd dichtbij zou ik zeggen, enne het maakt nog goed schoon ookVerwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 16:21:
100% alcohol bestaat niet, maar het maakt idd wel goed schoon
Ow ja ene het is geen gas hoor
Nagellakremover lost ook met gemak die kauwgomplakken op die standaard onder de goedkopere koelers zitten.
volgensmij laten alle olie-rafinaten (Wasbenzine,terpentine,thinner) een beetje vettigheid achter.Snipisnap schreef op 09 augustus 2002 @ 19:51:
[...]
Volgens mij is het aceton/nagellak remover die een olielaagje achterlaat. Die moet je niet gebruiken. Alcohol, terpentine en wasbenzine zijn wel goed.
ik gebruik altijd brandspiritus (alcohol met een luchtje en kleurtje, 85%) om coolers en cpu's schoon te maken.
het werkt niet echt snel (hard poetsen en grote delen verwijderen met oude bankpas ofzo), maar het laat niks achter