Verwijderd

Topicstarter
Hoi , ik ga over een paar dagen op vakantie en nu wil ik al een tijdje een digitale cam kopen ... Nu zag ik een aanbieding: Hp Photo smart 215 voor 199 euro
Ik ben een totale noob dus is deze camera goed ??? voor een beginner ??

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Weet niet of de topicstarter er nu nog veel aan heeft :X

HP camera's heb ik over het algemeen geen superervaringen mee, leuk voor de beginner, maar het nadeel is gewoon dat er aan de simpele camera's meer nadelen zitten dan voordelen. Batterijen snel op, geen optische zoom. Ik zou eerder voor bijvoorbeeld Canon gaan :).

Verwijderd

ik heb nu een HP 318, kwaliteit van sommige foto's is bijzonder goed, maar op een gegeven moment wil je meer met zo'n ding dan alleen maar klik foto maken....

kortom, in het begin is zo'n HP cam leuk, maar om er 199 euro voor uit te geven en er later spijt van ter krijgen is nix.

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:55

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Mensen die cam, ik sta op 't punt die te kopen voor € 105,- totaal (met rembours erbij geteld!)

is 't wat... Ik vind 't wel een goeie prijs voor een 1,3 megapixel cam... bij Kieskeurig zegt iedereen dat de kwaliteit van de pics wel ok is... en dat boeit me 't meeste, dat ie niet zo lang met de batterijen mee kan, nou ja... pech, dan moek maar wat meer opladen, 't gaat om de foto's die eruit komen..

(hij kost zonder rembours trouwens € 93,-) oplettende Spits lezers, zullen de ad ongetwijfeld gezien hebben!

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.