Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station
Daar heb je waarschijnlijk speciale schroevendraaiers voor nodig, die waarschijnlijk ook alleen officiele dealers hebben/kunnen krijgen. Maar ik zou als ik jou was ook niet gaan forceren inderdaad.

3-IN-1 Tools set for
SIEMENS C35/S35/M35
-----------------------------------
Er is dus geen schroevendraaier nodig.. maar een soort tang?!
Verwijderd
zijn al eerdere topics over geweest, met goeie beschrijvingen, denk dat het tooltje wat je hier nodig hebt is een slotje, deze komt echt al vaker in de search voor
Search wekt niet goed pffff.. read the .plans!!Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 16:56:
zijn al eerdere topics over geweest, met goeie beschrijvingen, denk dat het tooltje wat je hier nodig hebt is een slotje, deze komt echt al vaker in de search voor
Search nu op c35 is niet het goede resultaat
Half-off-topic: een S35 is met wat handigheid zónder speciaal gereedschap open te krijgen. In 't vakje waar de accu zit die klemmetjes voorzichtig losduwen met 'n klein plat schroevendraaiertje, dan bij de kabel-aansluiting onderaan voorzichtig 'n opening wrikken, en dan verder werken.. Best 'n karweitje btw
De telefoon is heel makkelijk open te maken.
Je moet eerst aan de onderkant links en rechts naast dat data en oplaatstekkertje-geval een pinnetje naar achteren duwen met een schroevendraaier.
Dan ga je in dat gedeelte waar de batterij zit de pinnetjes links en rechts iets wegduwen zodat die kant ook open komt.
Daarna langzaam met de schroevendraaier van onderen de punt tussen de 2 delen duwen en ze iets uit elkaar wrikken.
Als je in de buurt van het beeldscherm komt moet je de bovenkant iets draaien t.o.v. de onderkant. Daarna kan je de rest zo loswrikken.
Ik zal zo wel ff een paar pics posten van een oud kapje zodat je kan zien waar de pinnetjes zitten.
Let niet op de gehavendheid van het kapje, maar hij heeft al 2 keer gezwommen, en is met geweld (en een lamme kop denk ik) opengebroken

Zo ziet ie eruit met blauwe kapjes
Je moet eerst aan de onderkant links en rechts naast dat data en oplaatstekkertje-geval een pinnetje naar achteren duwen met een schroevendraaier.
Dan ga je in dat gedeelte waar de batterij zit de pinnetjes links en rechts iets wegduwen zodat die kant ook open komt.
Daarna langzaam met de schroevendraaier van onderen de punt tussen de 2 delen duwen en ze iets uit elkaar wrikken.
Als je in de buurt van het beeldscherm komt moet je de bovenkant iets draaien t.o.v. de onderkant. Daarna kan je de rest zo loswrikken.
Ik zal zo wel ff een paar pics posten van een oud kapje zodat je kan zien waar de pinnetjes zitten.
Let niet op de gehavendheid van het kapje, maar hij heeft al 2 keer gezwommen, en is met geweld (en een lamme kop denk ik) opengebroken
Zo ziet ie eruit met blauwe kapjes
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Pagina: 1