Heb je geen boekje bij je monitor gekregen dan?? Je moet dacht ik in je menu gaan , eerste knopje, dan 4 keer op het plusje drukken en in dat menuutje zit een reset optie. Tenminste zo werkt het bij mij ( iiama visionmaster pro 410 17 inch )
Die-hard Brexiteer
yo ik heb ook een a901ht.
heb dat geheime menutje van de week gezien en er nix aan veranderd.
als je dus nog ff post wat je wilt weten en hoe ik er ook al weer kwam zal ik het ff vertellen...
heb dat geheime menutje van de week gezien en er nix aan veranderd.
als je dus nog ff post wat je wilt weten en hoe ik er ook al weer kwam zal ik het ff vertellen...
-Think Progressive-
Volgens mij was dat je eerste vraag niet of wordt ik gek?
Die-hard Brexiteer
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 oktober 2000 17:40 schreef BeyondHorizon het volgende:
Volgens mij was dat je eerste vraag niet of wordt ik gek?[/quote] bedankt maar ik bedoel het "geheime menu" niet het gewone menu maar bedankt voor je 1e reply enne iedereen is toch zo gek als een deur :)(niet bedoeld om te kwetsen )
Volgens mij was dat je eerste vraag niet of wordt ik gek?[/quote] bedankt maar ik bedoel het "geheime menu" niet het gewone menu maar bedankt voor je 1e reply enne iedereen is toch zo gek als een deur :)(niet bedoeld om te kwetsen )
Anders reset je hem toch gewoon helemaal zoals ik het net zij in mijn eerste reply. Staat misschien gelijk alles weer goed. In ieder geval suc6!
Die-hard Brexiteer
ja, ga zo voor je kijken
-Think Progressive-
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 oktober 2000 17:46 schreef BeyondHorizon het volgende:
Anders reset je hem toch gewoon helemaal zoals ik het net zij in mijn eerste reply. Staat misschien gelijk alles weer goed. In ieder geval suc6![/quote]Ja maar dat werkt dus niet voor alle instellingen
anders had ik dat al meteen gedaan:)
Anders reset je hem toch gewoon helemaal zoals ik het net zij in mijn eerste reply. Staat misschien gelijk alles weer goed. In ieder geval suc6![/quote]Ja maar dat werkt dus niet voor alle instellingen
O jee blijf er dan ook gewoon vanaf!
Die-hard Brexiteer
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 oktober 2000 17:49 schreef BeyondHorizon het volgende:
O jee blijf er dan ook gewoon vanaf! :D[/quote]Tom he Kweet 't
O jee blijf er dan ook gewoon vanaf! :D[/quote]Tom he Kweet 't
side spin corner staat bij mij default op "6C" en cushion side op "81"
-Think Progressive-
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 oktober 2000 17:51 schreef -SpaceMaker- het volgende:
side spin corner staat bij mij default op "6C" en cushion side op "81"[/quote]OK dan, mag ik je als ik nog iets wil weten nog een keer lastig vallen?, in ieder geval al hartelijk bedankt!!!!!!!!!!!!
side spin corner staat bij mij default op "6C" en cushion side op "81"[/quote]OK dan, mag ik je als ik nog iets wil weten nog een keer lastig vallen?, in ieder geval al hartelijk bedankt!!!!!!!!!!!!
np, alles voor de mede tweakers
-Think Progressive-
zal ze nog ff opzoeken voor je
komt zo
komt zo
-Think Progressive-
DF "C9"
DP "80"
vlinears "B9"
vlinearc "68"
N-S rrc "79"
DP "80"
vlinears "B9"
vlinearc "68"
N-S rrc "79"
-Think Progressive-
Ok dan, toch nog ff een keer bedanken, eant je moest toch ff je monitor uit doen en weer aan (snel achter mekaar) dus BEDANKT hij toet ut wer goet!!!!!!!!! :):)
Pagina: 1