Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
Heb je al eens opgezocht wat die -2753 error-code betekent?
Heb je dat stukje code al eens gedebugged?
Weet je waar de fout zich exact voordoet etc....
Lees even de P&W Quickstart.
GoT is geen 'dump-je-foutieve-code-hier-en-we-lossen-het-voor-je-op'-service. Je zult zelf ook een beetje initiatief aan de dag moeten brengen wil je het probleem snappen en oplossen.
GoT is geen 'dump-je-foutieve-code-hier-en-we-lossen-het-voor-je-op'-service. Je zult zelf ook een beetje initiatief aan de dag moeten brengen wil je het probleem snappen en oplossen.
https://fgheysels.github.io/
Uhm, dat weet ik wel, en jah ik heb de foutmelding opgezocht. Ik post wel vaker hier in P&W. Het betekend Property not Found, in de make new alias regel.whoami schreef op 09 augustus 2002 @ 15:46:
Heb je al eens opgezocht wat die -2753 error-code betekent?
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
Meld dat dan ook direct even in uw openingspost wat die foutmelding wil zeggen. Wat hebben andere mensen daar aan als ze enkel de error-code zien en niet weten wat het betekend?
https://fgheysels.github.io/
Al es gekeken op http://www.applescriptsourcebook.com ?
Een pc is net een brommer. je kan hem wel opvoeren maar het blijft nog steeds een brommer
Jah, heb ik al gekeken, ik heb via www.apple.com/applescript (eerst de beginnerstutorial gevolgd
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| on adding folder items to theFolder after receiving theJunkThatDriftsIn
repeat with aFile in theFunkThatDriftsIn
tell application "Finder"
tell item "Raid HD"
tell folder "Macintosh Manager"
tell folder "gebruik"
tell folder aFile
make new alias at aFile to "Preferences" with properties {name:"Voorkeuren"}
end tell
end tell
end tell
end tell
end tell
end repeat
end adding folder items to |
Waarom wil je trouwens een nederlandse alias aanmaken voor macintosh manager mappen ?. Ben je soms aan het netbooten van een os x server
zoja heb ik eventueel nog wel een andere oplossing voor je
Een pc is net een brommer. je kan hem wel opvoeren maar het blijft nog steeds een brommer
Het netbooten werkt dus voor geen meter bij ons.scan schreef op 09 augustus 2002 @ 21:14:
Waarom wil je trouwens een nederlandse alias aanmaken voor macintosh manager mappen ?. Ben je soms aan het netbooten van een os x server![]()
40 Pc's tegelijkertijd trekt de glaskaart helemaal dicht
Daarom richt ik die nieuwe PC's lokaal in.
Maar, daar moeten users nog wel gebruik kunnen maken van hun eigen mappen en dergelijke. Ik had dus een vreemd probleem, dat users ALLE rechten kregen, behalve op hun eigen mappen. Nader onderzoek wees uit dat de Nederlandse clients gewoon in de Macintosh manager map een map Gebruikers aanmaken. En daar apart die data in het nederlands opslaan. En aangezien ik geen engelse versie van Mac OS heb (en geen tijd om te reinstallen op 15 machines) heb ik besloten om aliassen te gaan maken, wat netjes werkt. Maar ik moet dus 300 users a 10 mapjes af, en daarom wil ik dit gaan scripten. Mocht je een snellere oplossing hebben, is altijd welkom. En jah inderdaad wij draaien nog de oudste versie van Mac OS X.
Pagina: 1