Probleem met Chieftec kast

Pagina: 1
Acties:

• FSharky
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik zit met een klein probleempje mbt tot mijn nieuwe kast(chieftec dx01-sld). Hebben jullie het ook (voor de mensen met zo'n zelfde kast) dat je in je bovenste 5.25" sleuf geen cdromspeler in kan doen want anders komt dat deurtje er tegen aan en kan het deurtje niet dicht. Het randje van het deurtje komt tegen de speler aan.
Ik heb nu al 3 verschillende cd-romspelers gebrobeerd en allemaal komen ze tegen het deurtje aan.
Die rails die je op je speler schroeft heb ik zo geplaatst dat de speler zo ver mogelijk naar achter zit.

Verwijderd

heb je de voorkant er wel afgehaald?

dit moest ik doen om uberhaupt een cd speler te kunnen plaatsen.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:49
Zit die cd-rom speler wel gelijk met de andere apparaten (steekt ie uit of niet?)?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04-2025
FSharky schreef op 09 augustus 2002 @ 15:44:
Ik zit met een klein probleempje mbt tot mijn nieuwe kast(chieftec dx01-sld). Hebben jullie het ook (voor de mensen met zo'n zelfde kast) dat je in je bovenste 5.25" sleuf geen cdromspeler in kan doen want anders komt dat deurtje er tegen aan en kan het deurtje niet dicht. Het randje van het deurtje komt tegen de speler aan.
Ik heb nu al 3 verschillende cd-romspelers gebrobeerd en allemaal komen ze tegen het deurtje aan.
Die rails die je op je speler schroeft heb ik zo geplaatst dat de speler zo ver mogelijk naar achter zit.
Raar dat je dit probleem hebt. Mijn CD-ROM en CD-ReWriter zitten in de onderste twee en die zitten zo dat ze niet verder uitsteken dan de bays erboven.

Ik zou toch even kijken of je de rails niet kan verplaatsen dat het wel kan. De rails moeten zo ver mogelijk naar de voorkant van de CD-speler zitten.

• FSharky
  • Niet online
Ik heb 3 spelers erin zitten, in de onderste 3 plaatsen. Ze steken idd een halve centimeter uit t.o.v. het bovenste afdekplaatje. Ik ga wel ff verder klooien

• DeaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-07 21:32
verbindt de rails dus met het andere gaatje.. :)

Verwijderd

DeaT schreef op 09 augustus 2002 @ 15:56:
verbindt de rails dus met het andere gaatje.. :)
Precies, de voorste dus waarschiojnlijk :)

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-08 11:15

Convoy

g44p

idd, de rails die je aan de zijkant van de cdrom speler doet kun je dus verschuiven ;) daar moet je ff mee spelen :)

• FSharky
  • Niet online
Yes het is nu wel gelukt. Ik met mijn domme kop denken dat als je die rails zo ver mogelijk naar voren doet dat dan de speler zover mogelijk naar achter zit 8)7

bedankt allemaal 8)
Pagina: 1