tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ik heb eens gezocht naar de RioRiot, maar geen enkel bedrijf in USA [inclusief amazon.com] levert niet naar nederland 
Amazon.co.uk heeft hem wel, maar dan issie ineens 200 euro duurder
op Amazon.de is hij 250 euro duurder [350 vs 600 euro] uitzuigers hier in europa
[edit]
Op www.buy.com moest je minstens $500 bestellen voordat ze naar hier shipten.
Ah http://www.planetminidisc.com/ heeft hem EN schijnt te shippen naar NL. voor $299 + $76.01 shpping
Total for Planet MiniDisc 375.96
En 19% bij duane¿ hoe zit dat eigenlijk¿
Dan word het dus ong. $450 [$150 aan btw en shipping in totaal dus op een produkt van $250, afschuwelijk toch¿]
Maar het is altijd nog een heel stuk goedkoper dan de 600 euro die amazon.de ervoor vroeg [EXCLUSIEF shipping]
Amazon.co.uk heeft hem wel, maar dan issie ineens 200 euro duurder
op Amazon.de is hij 250 euro duurder [350 vs 600 euro] uitzuigers hier in europa
[edit]
Op www.buy.com moest je minstens $500 bestellen voordat ze naar hier shipten.
Ah http://www.planetminidisc.com/ heeft hem EN schijnt te shippen naar NL. voor $299 + $76.01 shpping
Total for Planet MiniDisc 375.96
En 19% bij duane¿ hoe zit dat eigenlijk¿
Dan word het dus ong. $450 [$150 aan btw en shipping in totaal dus op een produkt van $250, afschuwelijk toch¿]
Maar het is altijd nog een heel stuk goedkoper dan de 600 euro die amazon.de ervoor vroeg [EXCLUSIEF shipping]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
sub-tiel-kick-je
\o/
Ik heb hem gezien op www.advancedmp3players.co.uk waar hij wel verdomde duur is... 330 pond, maar het betekend wel dat hij binnenkort in Nederland te krijgen moet zijn denkt ik?
Ik HOOP het, anders koop ik hem binnenkort gewoon in de US of A of UK [330 pond is 510,35 euro, maar das EXclusief 19% btw, 4,5% importbelasting en verzendkostenSEFje schreef op 27 augustus 2002 @ 19:16:
Ik heb hem gezien op www.advancedmp3players.co.uk waar hij wel verdomde duur is... 330 pond, maar het betekend wel dat hij binnenkort in Nederland te krijgen moet zijn denkt ik?
\o/