Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Site is wel enigszins langzaam......
Zo'n 5" LCD staat nog altijd op mijn verlanglijstje. Wat ik nu niet snap, hoe kan het dat zo'n klein LCD'tje makkelijk aan te sluiten is en een LCD uit een laptop niet? Wat zou het verschil zijn?
Verwijderd
Tja maar goed dat ie in het donker staatVerwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 15:46:
......en wie vonden apple's ook alweer lelijke "plastic" pc's???? KOMMAAR KOMMAAR KOMMAAR KOMMAAR
Do as I say, don't do as I do.
k vinnem prachtig!Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 15:46:
......en wie vonden apple's ook alweer lelijke "plastic" pc's???? KOMMAAR KOMMAAR KOMMAAR KOMMAAR
toen k je stuk las had ik net een cd van youp van het hek ostaan, kommaar kommaar kommaar, ken je dat stuk?
<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>
Verwijderd
Sjors, je bent een eikel:PVerwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 15:46:
hey hey, mijn vader heet sjors!
<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>
Verwijderd
Verwijderd
excuses excuses.....hehe
.....uh neekieltju schreef op 09 augustus 2002 @ 15:50:
[...]
k vinnem prachtig!
offtopic:
toen k je stuk las had ik net een cd van youp van het hek ostaan, kommaar kommaar kommaar, ken je dat stuk?
"People should know when they're conquered..."
Hoe duur is zo'n 5" LCD-TheGrimReaper- schreef op 09 augustus 2002 @ 15:26:
Ziet er zeker heerlijk uit!!!!
edit:
Site is wel enigszins langzaam......
Zo'n 5" LCD staat nog altijd op mijn verlanglijstje. Wat ik nu niet snap, hoe kan het dat zo'n klein LCD'tje makkelijk aan te sluiten is en een LCD uit een laptop niet? Wat zou het verschil zijn?
The devil is in the details.
Verschilt nogal. Hier staat er eentje van Sharp van vergelijkbare grootte en die kost $99,=. Valt nog wel mee.
De aansturing van een laptop-scherm schijnt moeilijk te zijn. Ik heb gelezen dat je dan een controller-card nodig hebt die ook weer zo'n $200,= kost.
Aangezien hij hier geen controller-card gebruikt maar een normale videokaart, vraag ik mij dus af hoe het kan dat het hier lukt met deze kaart en met dit LCD'tje.
Ik heb hier nog een 14,1" TFT'tje liggen van een PowerBook G3 en het zou natuurlijk mooi zijn als ik die nog kan gebruiken. Maar dit schijnt dus onmogelijk te zijn. Ik vraag mij dus af wat het verschil is tussen zo'n 5" LCD'tje en een laptop-scherm.
16 uur per dag casemoddenMalebolgia schreef op 09 augustus 2002 @ 15:58:
16.00 uur casemodden, DAT zouden meer Got-ers moeten doen
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Intentionally left blank.
een CUP a SOUP!!!
hehehe
toch blijf ik het rare dingen vinden die macs...
hahaha Sorry ik vind die software RAAR!
maar LOOKS ================== SUPERZZZZZZZZZZ
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
ik tis en blijft appleVerwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 15:46:
klpt maar apple ruleert wel. ik heb inmiddels zow vaak met de apple gewerkt dat ik nu aan het denken ben om te gaan sparen voor een mooie G4. dit omdat het gewoon zow fijn werkt die systemen en ook gewoon altijd soepel lopen. maakt niet uit hoeveel programma's je open hebt.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..