Ik heb een Asus V7100 Pro/T Geforce 2 MX400 met TV-OUT. De bijgeleverde programma's van deze kaart werken prima onder ME. . De programma's die ik bedoel zijn SmartDoctor(voor de temp te meten) Asus control Panel maar de belangrijkste is nog wel TwinView waarmee ik mijn TV-OUT kan bereiken. Onder de drivers van deze kaart voor XP staan deze programma's niet. Zijn er geen andere programma's waarmee ik aan mijn TV-OUT kan komen?
Verwijderd
Ja, de laatste Nvidia drivers gewoon gebruiken. Wat bij XP zelf zit, heeft geen TV-uit. Zelfs TVTool weigert tot je nieuwere drivers hebt geinstalleerd.
Kijk op www.nvidia.com of onze Tweakers Frontpage www.tweakers.net
meuk: nVidia Detonator 30.82 WHQL
Kijk op www.nvidia.com of onze Tweakers Frontpage www.tweakers.net
meuk: nVidia Detonator 30.82 WHQL
De programma's staan niet apart op de bijgeleverde CD maar zitten geintegreerd in de drivers van deze CD van ASUS.
Verwijderd
Twinview is geen programma, maar het deel van de NVidia driver die de neeldschermen beheert en de tv-uit. Al heten de drivers ASUS drivers, ze zijn door NVidia gemaakt. ASUS maakt alleen maar een aanpassing en levert de extra spullen er omheen, niet de echte drivers zelf. Kijk maar in de eigenschappen van zo een .DLL bestandje, het copyright is altijd van NVidia.