Nieuwe firmware Alcatel modem. Interessant?

Pagina: 1
Acties:

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:48

BeaM-R

Powerrrrr

Topicstarter
Zag dat er nieuwere firmware was voor mijn alcatel speedtouche modem. Is het interessant om te upgraden? Welke voordelen zitten eraan?

En belangrijker nog, kan er iets mis gaan?

Het gaat om deze versie: Speedtouch Pro Software (Khdsaa.270)

[ Voor 0% gewijzigd door BeaM-R op 09-08-2002 14:40 . Reden: Versie erbij gezet ]

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Het algemene spreekwoord:
If it aint broke don't fix it.

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Idd, als je modem het nu goed goet, moet je er lekker vanaf blijven :D

Een firmware update zorgt er toch niet voor dat je sneller kan downloaden, dus heeft het heel weinig nut

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:48

BeaM-R

Powerrrrr

Topicstarter
hmm, okee dan laat ik hem lekker staan :)

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• Enforcer
  • Niet online
Maar een firmware update zorgt evt. wel voor wat fixes van bugs of nieuwe features ... En dat kan wel interresant zijn.
Gewoon even zoeken naar een changelog oid. als die er uberhaupt is :)

Verwijderd

Ik kom op 1 of andere manier niet bij mijn modem.
ALs ik 10.0.0.138 in typ bij mijn browser.
Dan vraagt ie om een wacht woord en die heb ik niet.

• Attilla
Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 10:05:
Ik kom op 1 of andere manier niet bij mijn modem.
ALs ik 10.0.0.138 in typ bij mijn browser.
Dan vraagt ie om een wacht woord en die heb ik niet.
Daar moet je gewoon op enter drukken, dit staat bij elke tweak manual beschreven.

En ik zie niet in wat het met dit topic te maken heeft op deze omhoog te schoppen :?

Verwijderd

[Airwolf] schreef op 06 september 2002 @ 10:19:
[...]

Daar moet je gewoon op enter drukken, dit staat bij elke tweak manual beschreven.

En ik zie niet in wat het met dit topic te maken heeft op deze omhoog te schoppen :?
Niet zo bijdehand ventje.
Dat werkt natuurlijk niet.

Maar goed deze topic mag wel dicht hoor.

• Attilla
Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 14:05:
[...]

Niet zo bijdehand ventje.
Dat werkt natuurlijk niet.

Maar goed deze topic mag wel dicht hoor.
Zo "natuurlijk" is dat helemaal niet hoor, er zijn namelijk al eerder mensen geweest die dit hadden.

Maar in wat voor een vorm krijg je je wachtwoord ?, zou je eens een screenshot kunnen maken ?

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-08 09:48

Puck

EINDBAAS.org

Ik heb dus een naar de PRO versie getweakte modem, kan ik deze patch dan ook installeren dat wel dus alles nog werkt? Ik heb nu firmware: GV8BAA3.253 (997001)

En kan iemand me vertellen welke van de bestanden de firmware nou is zodat ik hem handmatig kan updaten (als ik de setup dus gewoon uitpak)?

Arrived anxious, left bored

• ijzer7
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-01-2025

ijzer7

FORE!!!

PuCK schreef op 09 september 2002 @ 20:03:
Ik heb dus een naar de PRO versie getweakte modem, kan ik deze patch dan ook installeren dat wel dus alles nog werkt? Ik heb nu firmware: GV8BAA3.253 (997001)

En kan iemand me vertellen welke van de bestanden de firmware nou is zodat ik hem handmatig kan updaten (als ik de setup dus gewoon uitpak)?
Daar ben ik ook heel benieuwd naar; nergens op tweakers staat dit en op bruring.com staat het ook niet.

Ik zou niet eens weten welke firmware ik na het tweaken moet gebruiken: de PRO of de normale versie?

Iemand?

New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?

• ijzer7
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-01-2025

ijzer7

FORE!!!

New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?

Pagina: 1