probleem met nview...

Pagina: 1
Acties:

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
zelfs met force detection vind ie t beelscherm zelden...
en nee ook 100 x rammen op detect beeldscherm is niet overdreven...
ben vaak langer dan een half uur bezig om cloning te kunnen activeren omdat de hele kankercrap zo slecht werkt...
maar toch bedankt dat je de topic closed sinterklaas...
Hoe kan zoiets nou mod zijn vraag je je af...
lees je eigenlijk wel wat mensen typen of doe je gewoon standaard bij alles waar nview bijstaat gewoon ff een slotje drop raggen, want dit is nu al de 2e keer dat je dit probleem hebt dichtgeragd...
naja mensen ik wil jullie graag verwijzen naar:
[url] probleem nView [/url]
lees daar maar ff geen zin om t allemaal weer (voor de derde keer alweer hollee) te gaan typen...
ennuh bedankt he sinterklaas! _/-\o_

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

HEB je die faq wel al gelezen dan :? :? :?

Hoi

• Snowdog
  • Nu online
uhm hoe weet ik anders dat ik er nix aan heb
heb dat ding al 3 x gelezen maar als jij daar een oplossing voor mn probleem ziet vertel het me dan AUB... (geld ook voor sinterklaas!)

Verwijderd

Ik heb dezelfde kaart, en je hoeft helemaal niets te detecteren. Klik "kloon" aan en "ok". Dat is alles.. :? :?

• Snowdog
  • Nu online
ok als je beeldscherm is gedetecteerd niet nee,
maar dat is ie nog niet
als jij naar nView in eingeschappen v. beeldsherm gaat daar zit die knop met beeldscherm detecteren en als ik er niet op druk kan ik niets kiezen omdat die andere opties dan disabled zijn... na 10 x drukken ofzo worden ze soms enabled dan moet ik snel ff wat kiezen, dan apply rammen en bidden dat ik ook beeld op TV krijg...zo niet dan kan ik weer op detecteren rammen tot ze weer enabled worden...
als clone en horizontaal en vertikaal al enabled zijn en ik druk nog es op beeldscherm detecteren heb ik ook weer kans dat ze weer disabled worden (en hij het beeldscherm dus weer niet kan vinden) vrij irritant allemaal

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Is de kabel naar je TV soms slecht?

• Snowdog
  • Nu online
kan t me niet voorstellen, want als ie t eenmaal doet doet ie t ook, en tvtool heeft nooit problemen (waarschijnlijk omdat die geen signaal nodig heeft van tv maar gewoon de data door de tvout erdoor jaagt ofzo)...

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
sinterklaas is best liev hij vergeet alleen soms zijn mail te beantwoorden heh sint ?
(sinterklaas@tweakers.net die mail bedoel ik :) )

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

sluit eens geen scherm aan op je pc, alleen je tv, dan zou die vanzelf aan moeten gaan...

• Snowdog
  • Nu online
zal t es proberen zo FWBG :P
Pagina: 1