The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
doe je dan niet perongeluk onderaan post reply ipv versturen? dat doe ik wel eens.
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Yoman: volgens mij niet, want ik heb het ook weleens.
Ik had trouwens een half uurtje geleden dat wanneer ik op verstuur druk, ik in de index terug kwam en mijn berichie niet was gepost. Erg vreemd gedrag
En wanneer je op tab drukt in het reply venster krijg je ipv een tab dat je bladert tussende knoppies, is dat een bug of een feature?
iig heb ik een uurtje terug die berichies bijgewerkt, dus het ziet er alweer wat fatsoenlijker uit. (hoewel het wel vreemd is dat datgene wat tussen code tags komt te staan niet echt in een fixed font wordt weergegeven)
Ik had trouwens een half uurtje geleden dat wanneer ik op verstuur druk, ik in de index terug kwam en mijn berichie niet was gepost. Erg vreemd gedrag
En wanneer je op tab drukt in het reply venster krijg je ipv een tab dat je bladert tussende knoppies, is dat een bug of een feature?
iig heb ik een uurtje terug die berichies bijgewerkt, dus het ziet er alweer wat fatsoenlijker uit. (hoewel het wel vreemd is dat datgene wat tussen code tags komt te staan niet echt in een fixed font wordt weergegeven)
Let's test this, shall we?
/edit: Dit is de edit.
/edit2: Hm, schijnt goed te werken. Eens wat code-tags gebruiken.
En nog een handel meuk geëdit ONDER de code.
/edit4: Dit schijnt goed te werken. FF een nieuw bericht posten met quote en code.
/edit: Dit is de edit.
/edit2: Hm, schijnt goed te werken. Eens wat code-tags gebruiken.
code:
1
2
| (P)arse rules etc. etc. edit in de code |
En nog een handel meuk geëdit ONDER de code.
/edit4: Dit schijnt goed te werken. FF een nieuw bericht posten met quote en code.
Testen wanneer dit optreedt. Ik gebruik nu quote en code.Lampje schreef op 09 augustus 2002 @ 16:46:
Yoman: volgens mij niet, want ik heb het ook weleens.
/edit: edit the tekst.
/edit2: regeltje tekst erbij

/edit3: Nog een regeltje tekst, en spaties uit de code halen.
/edit4: Nou het schijnt allemaal netjes te werken. Code weggehaald, kijken wat er gebeurt.
/edit5: Ik kan de bug niet vinden. Naar mijn idee werkt de boel nu gewoon
Druk je niet perongeluk op quote ipv edit?
Pagina: 1