Software voor Tv-kaart

Pagina: 1
Acties:

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:54
Ik een Tv-kaart.
Ik heb de drivers geinstaleerd. Maar nu wil ik niet het bijbehoorend tvkijk programma hebben. Dat is een vervelend ding. Ik wil liever iets makkelijkers die tenminste alle nederlandse kanalen bij elkaar zet. En niet zo vaag net als die andere.

Heeft iemand er software voor.

Ik wil ook nog weleens een clip opnemen.
Kan dat ook !?

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:04
Probeer Dscaler eens. Je kan de channel list heel makkelijk zelf aanpassen, zodat ze in de volgorde staan die jij graag wil.
Opnemen kan daar echter niet mee.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:39

mno

Mijn keuze viel destijds op MyTV. Dat is een klein en eenvoudig in te stellen programma waarmee je ook kan capturen. Freeware dacht ik.

http://www.mytv.free.fr/

Gewoon rösti

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:54
Ik heb nu allebei de software geprobeert.

- Dscaler : Overzichtelijk leuk .. werkt goed met de tv (volgens mij .. ik kan de box zien) maar het geluid doet het niet :S ?

- MyTv : Klein, handig. Geluid doet het maar het beeld blijft vaag. Welke instellingen heb ik voor het nederlandse kabel net nodig ?!?!

Ik heb trouwens een Dynalink Tvkaart. (Grrr .. dat ding heeft altijd geluk gehad :S)