Memo failliet, maar service?

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 15:15
Dus, Memo is failliet 8)7 , maar hoe zit het nou met de garantie en zo? Een relatie van mij heeft bij Memo een computer aangeschaft enige tijd geleden en nu is er een hardwarematig probleempje :) waarvoor in principe de garantie aangesproken moet worden.

Kan hij nog ergens terecht bij een servicedesk of zo?

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

www.memo.nl staat wel iets over garantie :)

volgens mij moet je bij de fabriek zijn :P

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

[quote]n00b | IA schreef op 09 augustus 2002 @ 13:53:
www.memo.nl staat wel iets over garantie :)

Zover ik weet hebben ze bij de fabriek in Japan een gratis inloop uur......

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• Stefke
har har, ik zie idd allemaal carry in garanties bij de fabrieken wereldwijd >:) Er is een prob met de processor dus die moet maar naar Intel dan :)

• rayz
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-11-2025

rayz

:o FAILLISSEMENTS UITVERKOOP IS WEGENS SUCCES AFGELOPEN
Tja een Faillissements uitverkoop moet altijd een keer eindigen. Maar om dan over een succes te spreken :+

The Surf's Up... let's Ride...................

• Stefke
Overigens wel vaag, maar de vestiging Tilburg staat niet in het lijstje met winkels die gesloten werden in het krantenbericht..misschien een zelfstandige franchise dan of zo

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-08 10:27

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

tilburg is net daarvoor zelfstandig geworden.

*empty*

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

rayz schreef op 09 augustus 2002 @ 14:21:
:o FAILLISSEMENTS UITVERKOOP IS WEGENS SUCCES AFGELOPEN
Tja een Faillissements uitverkoop moet altijd een keer eindigen. Maar om dan over een succes te spreken :+
offtopic:
stel dat een heel groot deel van de schulden door die verkoop op zijn geheven kan ik me voorstellen dat er van succes wordt gesproken, of dat ook zo waarschijnlijk is in dit geval... durf ik niet te zeggen

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 18:05

PcDealer

HP ftw \o/

Memo Systems BV -> Memo BV and site is up!

LinkedIn WoT Cash Converter

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:14

Nakebod

Nope.

Zouden ze dan toch doorstarten? Zou wel kewl zijn, vond Memo altijd wel gezellig, welliswaar klein, winkeltje (Hier in Nijmegen dan) en vond dat ik altijd wel goed geholpen werd, zelfs met de kleinste dingen...
Site is nog wel wat leeg, en alles is test.php.. dus niet final site :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Nakebod schreef op 07 september 2002 @ 19:15:
Zouden ze dan toch doorstarten? Zou wel kewl zijn, vond Memo altijd wel gezellig, welliswaar klein, winkeltje (Hier in Nijmegen dan) en vond dat ik altijd wel goed geholpen werd, zelfs met de kleinste dingen...
Site is nog wel wat leeg, en alles is test.php.. dus niet final site :D
Ze zijn doorgestart, teminste, dat had ik net gelezen in een draad en alels lijkt er ook op. Het komt dus iig nog wel goed met de garantie :)

Verwijderd

yep, die doorstart gaat door.
Komt wel goed dus :). Gewoon ff langs de winkel gaan.

• pinockio
  • Laatst online: 25-05 11:48
Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 19:45:
yep, die doorstart gaat door.
Komt wel goed dus :). Gewoon ff langs de winkel gaan.
Dat weet ik nog zo net niet. Op de factuur die je bij de faillissementsverkoop kreeg staat expliciet dat je slechts fabrieksgarantie kunt krijgen.

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:32
Hmmmm, ik weet niet hoe het zit met die garantie op de oude 'memo systems' spullen. Aangezien er hier inderdaad een soort van doorstart lijkt te zijn vind ik het allemaal vrij vaag.

Kan er iemand met z'n oude kapotte sysje even langsgaan bij memo???? :P

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Als de Intel proc. een OEM proc. is, dan kan je het wel vergeten. Indien het een boxed variant is geeft intel 3 jaar garantie. (Een aankoopbewijs is verplicht)

http://support.intel.com/...essors/warranty/qna.htm#6

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 14:07

backupdevice

No Risk , Full Push

Hier een ex memo medewerker,

Memo maakt geen doorstart!!

Over en uit

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• stylezzz
Misschien is het een compleet ander personeel met de 'naam' van memo???

(volgens mij is zoiets gedoemt te mislukken, al de 'oude' klanten die terug komen met defect spul gaan natuurlijk over de rooie als ze er geen garantie op geven)

Verwijderd

Ik werk weer bij Memo BV; en als oud Memo Systems BV klant heb je bij de "nieuwe" Memo BV gewoon recht op service. Stel je hebt een produkt gekocht voor het faillisement dat we nu weer voeren dan zal onze service bestaan uit het omruilen van het product tegen betaling van €17,50 handelings kosten. Heb je iets gekocht wat nu stuk is wat we niet meer voeren dan zullen we er zeker ook uitkomen. (denk aan ook €17,50 betalen en dan sturen wij het op naar de fabriekant) Dit alles natuurlijk MET de originele bon.

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Da's lekker.
Zit ik nu met een kapot moederbord, gekocht bij memo in utrecht,
net een filiaal dat niet verder gaat.
Als ik rechtstreeks bij MSI om garantie ga, moet ik zelf de verzendkosten betalen.
Ik denk dat dat dus de goedkopere oplossing is aangezien ik 'm anders moet langsbrengen/verzenden PLUS €17,50 handelingskosten kwijt ben.
:(

Een cliche is ooit origineel begonnen

• stylezzz
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 11:05:
Ik werk weer bij Memo BV; en als oud Memo Systems BV klant heb je bij de "nieuwe" Memo BV gewoon recht op service. Stel je hebt een produkt gekocht voor het faillisement dat we nu weer voeren dan zal onze service bestaan uit het omruilen van het product tegen betaling van €17,50 handelings kosten. Heb je iets gekocht wat nu stuk is wat we niet meer voeren dan zullen we er zeker ook uitkomen. (denk aan ook €17,50 betalen en dan sturen wij het op naar de fabriekant) Dit alles natuurlijk MET de originele bon.
Hoe kan dit? De 'oude memo' zal ongetwijfeld gigantische schulden bij zijn leveranciers hebben gehad. Waarom zouden die oude onderdelen gaan omruilen/repareren voor de 'nieuwe memo'? Of is er een suikeroompje langs geweest wat een paar miljoen overhad...... :P

• pinockio
  • Laatst online: 25-05 11:48
Geldt er nog iets anders voor zaken gekocht tijdens de faillisements-verkoop, INM$???

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Blue_White_Army schreef op 09 september 2002 @ 12:11:
Hier een ex memo medewerker,

Memo maakt geen doorstart!!

Over en uit
Dan ben je toch verkeerd voorgelicht: Memo maakt doorstart met zeven winkels. ;).

Verwijderd

dominator schreef op 10 september 2002 @ 13:54:
[...]

Hoe kan dit? De 'oude memo' zal ongetwijfeld gigantische schulden bij zijn leveranciers hebben gehad. Waarom zouden die oude onderdelen gaan omruilen/repareren voor de 'nieuwe memo'? Of is er een suikeroompje langs geweest wat een paar miljoen overhad...... :P
Hoe dat weet ik ook niet; maar dat we het doen staat vast. (De klant is koning zeg maar)

Verwijderd

pinockio schreef op 10 september 2002 @ 14:34:
Geldt er nog iets anders voor zaken gekocht tijdens de faillisements-verkoop, INM$???
Volgens mij was dat maar 8 dagen als ik me niet vergis. Maar ik persoonlijk zou er niet moelijk over doen.

• stylezzz
Jij niet misschien. Maar dan gaat het net zo aflopen zoals met de vorige memo vrees ik..... :P

Verwijderd

dominator schreef op 11 september 2002 @ 15:36:
Jij niet misschien. Maar dan gaat het net zo aflopen zoals met de vorige memo vrees ik..... :P
he bah waarom nou zo nagatief :?

Memo Systems BV is niet failliet gegaan omdat het zo slecht ging met de winkels en ook niet omdat we schraperige klanten hadden (in tegendeel zelfs), en vanaf nu kun je Memo Systems BV niet meer vergelijken met MEMO BV. Ik kan/mag/wil niet teveel uitleggen; maar feit is dat de winkels een nu veel betere backbone hebben dan ooit tevoren.

Bijkomend voordeel is dat we nog steeds dezelfde kennis willen sharen met onze klanten en dat dat NU eindelijk ook voor een veel voordeligere prijs zal kunnen.

• Crazy Eyes Cobra
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-08 12:59
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 15:48:
[...]

Memo Systems BV is niet failliet gegaan omdat het zo slecht ging met de winkels en ook niet omdat we schraperige klanten hadden (in tegendeel zelfs), en vanaf nu kun je Memo Systems BV niet meer vergelijken met MEMO BV. Ik kan/mag/wil niet teveel uitleggen; maar feit is dat de winkels een nu veel betere backbone hebben dan ooit tevoren.

Bijkomend voordeel is dat we nog steeds dezelfde kennis willen sharen met onze klanten en dat dat NU eindelijk ook voor een veel voordeligere prijs zal kunnen.
hoi

ik ben een (ex) collega van je (magazijn) mail me een keer ik heb een vraag betreffende garantie maar lijkt me niet slim om het hier te posten

maikel

ik ben nie gek, ik ben een vliegtuig

• stylezzz
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 15:48:
[...]
Sorry, was niet negatief bedoeld. Maar wat ik er mee wou zeggen was meer dat een van de oorzaken waarom dat Memo failliet is gegaan waarschijnlijk hun goede service is geweest. (daar stonden ze in het algemeen wel goed aangeschreven, enkele uitzonderingen daargelaten) Dat was uiteraard ook wel te merken aan de prijs, welke volgens veel mensen (te) duur was.

Nu de nieuwe Memo dus blijkbaar dezelfde 'gouden klanten service' wil voeren tegen toch best concurrerende prijzen zie ik daar een probleem. Zeker als ze ook nog eens de sores (defecte troep) van hun failliete voorganger willen 'opruimen'.....

• pruiter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-07 12:09
Wanneer gaan de nieuwe Memo winkels eigenlijk open ? Zag vandaag dat bij de winkel in Alkmaar het zwarte plastic voor de ramen is weggehaald, maar verder was er nog weinig te zien. Binnen stond alleen het oude winkel interieur, verder was de winkel nog helemaal leeg.

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

[/grof mode]
>:) ze moeten hiet es wat veker een memo(tje) over uitbrengen..... >:)
[/grof mode]

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Verwijderd

gvd
ben dus ook terug gegaan..
ze hebben de garantie voor een deel overgenomen:
moederbord + videokaart kapot: uiteraard niet onder garantie:
geheugen doorgebrand"waarschijnlijk kortsluiting"en ook dat valt niet onder de garantie...
alles nieuw gekocht :S

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 17:01:
gvd
ben dus ook terug gegaan..
ze hebben de garantie voor een deel overgenomen:
moederbord + videokaart kapot: uiteraard niet onder garantie:
geheugen doorgebrand"waarschijnlijk kortsluiting"en ook dat valt niet onder de garantie...
alles nieuw gekocht :S
Buiten de garantie is overal 'pech'
en doorgebrand geheugen is ook overl 'user abuse' ookal heb je het niet zelf gedaan. Heeft dus niets met Memo te maken :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• hefaistos
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 07:40

hefaistos

feestelijk gehandicapt

Ehm.. ik heb afgelopen zaterdag een nieuwe videokaart gekocht bij memo!!

Blijkbaar zijn ze toch weer opgestart ofzo, met een x aantal winkels (waaronder Breda), en ze hadden vorige week een super-actie, die zaterdag eindigde.

Heeeeeel toevallig las ik zaterdag 't pdfje wat op hun site stond, en toen ik die GeForce2 MX400 64MB videokaart zag voor 45 euro....

*vrrrroeeeeeeeeeemmmmmmmmmmm*

* hefaistos is a happy camper nu :)

Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:36

LopeZ

Too much is never enough

Oud topic jongens :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.