Toon posts:

"Lieve Mona" topics.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou toch eens een balletje opwerpen over het aantal topics wat in GoT wordt geopend, en met name in [SG] over liefdes en andere problemen.
Ik ga ervanuit dat GoT een community is waar primair computerproblemen verholpen worden. Dat er zoiets als een [SG] en een [HK] bestaan vindt ik ook prima.

Maar ik heb eerlijk gezegd géén zin in topics waar in een verloren of onbereikbare liefde wordt behandelt. zie hier ....
Niet dat ik dit soort problemen wil bagataliseren, (heb er destijds ook genoeg gehad), maar ik denk wel dat vrouwelijk schoon de gemiddelde GoTter er niet op zit te wachten.
Als je omhoog zit met je "verloren of onbereikbare" liefde dan zijn daar andere fora beter voor geschikt als een GoT....

Of zie ik het nou echt fout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De-Fault
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 22:42
zelfs sommige tweakers hebben een liefdesleven ;)

Ik snap niet dat je je er druk over maakt, je hoeft ze toch niet te lezen? De posts zijn bedoeld voor mensen die wel zin hebben om zich in dat soort problemen te verdiepen.

Ik bedoel, ik speel niet vaak spellen, vrijwel nooit. Juist daarom lees ik ook nooit de topics in Spielerij, maar je hoort me ook niet zeuren dat ze er wél zijn voor mensen die het wel interessant vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JorisSt schreef op 09 augustus 2002 @ 13:56:

Ik snap niet dat je je er druk over maakt, je hoeft ze toch niet te lezen? De posts zijn bedoeld voor mensen die wel zin hebben om zich in dat soort problemen te verdiepen.

Ik bedoel, ik speel niet vaak spellen, vrijwel nooit. Juist daarom lees ik ook nooit de topics in Spielerij, maar je hoort me ook niet zeuren dat ze er wél zijn voor mensen die het wel interessant vinden.
Ben ik compleet met je eens, maar Spielerei is toch een computer gerelateerd onderwerp. En de mensen die zich willen verdiepen in dit soort onderwerpen, kunnen toch beter hun "EI" kwijt op een meer daarvoor toegespitst forum.???

(Een tweaker over liefdesproblemen iets vragen, lijkt mij hetzelfde als een slager iets over de broodkwaliteit vragen .... 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spielerij? Wat hebben wij met liefdesproblemen te maken in SP?
Doe dat maar in SG :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 14:01:
[...]
Ben ik compleet met je eens, maar Spielerei is toch een computer gerelateerd onderwerp. En de mensen die zich willen verdiepen in dit soort onderwerpen, kunnen toch beter hun "EI" kwijt op een meer daarvoor toegespitst forum.???

(Een tweaker over liefdesproblemen iets vragen, lijkt mij hetzelfde als een slager iets over de broodkwaliteit vragen .... 8) )
hmm, dus eigenlijk zouden hier alle fora weg moeten die niet computer related zijn:

Mededelingenforum
Stuffis Generalis
Nieuws, Sport, TV & Muziek
Wetenschap & Levensbeschouwing
Tweakers Huiskamer
Lieve Adjes
Schop een Modje

:X

Kom er gewoon niet als je er problemen mee hebt lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:14

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 14:01:
[...]
Een tweaker over liefdesproblemen iets vragen, lijkt mij hetzelfde als een slager iets over de broodkwaliteit vragen...
Daar ben ik het niet mee eens!
Denk aan: Meatloof ;)

Even serieus, waarom hebbn we een SG als je dit soort vragen/stellingen/problemen niet mag plaatsen?
Moet natuurlijk geen "rage" worden zoals dat met btk.jpg, BrEeZeR enz. topics.
Kijk naar de leeftijd van de topicstraters en dan zul je zien waarom ook dit belangrijk is om hier te kunnen delen.
Dat jij hier niets mee hebt hoeft niet te betekenen dat andere er ook niets mee mogen.
Je hebt de keuze, lees het en doe er mee wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De-Fault
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 22:42
Kom er gewoon niet als je er problemen mee hebt lijkt me...
dat probeerde ik ook te zeggen
Spielerij? Wat hebben wij met liefdesproblemen te maken in SP?
Doe dat maar in SG :+
had ik het over liefdesproblemen in SP? :+ Dat van Spielerij was slechts een voorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JorisSt schreef op 09 augustus 2002 @ 13:56:

[edit]
Vindt jij dit daar het geeigend forum voor ?? [edit]

Maar als ik [SG] open en daar minimaal 4 of 5 topics over "verloren liefde's"tegenkom, vraag ik me wel af waar ik in hemelsnaam terechtgekomen ben

Dacht hier op een "tweakers forum" te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

GoT is in een community en ook al zijn we hier allemaal gekomen omdat het een tech forum is, bouw je op een bepaald moment een soort band op en wil je af en toe ook wat anders dan tech, daarom zijn er de andere fora bijgekomen waardoor de got community hun leden ook andere diensten kan bieden. Onderdeel hiervan is lieve mona's topic en topic over, ik heb een kat of dingen zoals, ik vind film X mooi en jullie.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik hou absoluut niet van dat soort topics (nou ja, heel af en toe dan), maar dan is het simpelweg die ene centimeter beeldscherm even overslaan. Als je bedenkt hoeveel baggertopics je uberhaupt niet inkijkt, is het overslaan van een Mona topic een kleine stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Misschien een idee voor een nieuw forum? Je zou het dan "Riagg voor Tweakers" of "Lieve Mona voor tweakers" kunnen noemen ofzo.

En dan natuurlijk een optie in de prefs dat je dat ding niet ziet.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:43
Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 14:12:
[...]
Maar als ik [SG] open en daar minimaal 4 of 5 topics over "verloren liefde's"tegenkom, vraag ik me wel af waar ik in hemelsnaam terechtgekomen ben

Dacht hier op een "tweakers forum" te zitten.
GoT is ook een tweakers forum maar ook een paar niet computer gerelateerde fora :) In de SG staan ook vaak genoeg auto topics en daar willen ze zelfs een apart forum voor maken (de auto freaks dan he ;) ) dus er is wel meer wat niet tweakers gerelateerd is :)

Voordeel is wel dat je zo meer bezoekers kan krijgen omdat je je niet op 1 kerntaak vast pint :)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wekkel schreef op 09 augustus 2002 @ 14:15:
Ik hou absoluut niet van dat soort topics (nou ja, heel af en toe dan), maar dan is het simpelweg die ene centimeter beeldscherm even overslaan. Als je bedenkt hoeveel baggertopics je uberhaupt niet inkijkt, is het overslaan van een Mona topic een kleine stap.
Is ook zo !!!!
Maar, elke dag weer een of andere verloren liefde terugwinnen, c.q. terugvinden, lijkt mij niet de doelstelling van GoT....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:42
Ach laat ze toch. Zijn over het algemeen toch nog de jongere users die blijkbaar hierover hun ei kwijt moeten. Beetje kalverliefde dus (meestal) O+

Ik zou zelf zo'n topic niet openen, iig niet met serieuze (raad-vraag) bedoelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 14:18:
[...]

Is ook zo !!!!
Maar, elke dag weer een of andere verloren liefde terugwinnen, c.q. terugvinden, lijkt mij niet de doelstelling van GoT....
auto's tunen en koplampen veranderen wel dan?

kom nou er zijn meerder onderwerpen... als je liefde probs weghaalt moet je meteen SG opdoeken + die film forum en wetenschappelijke (kweet neit hoe ze heten)

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Ik wordt ook een beetje moe van die "ik ben geslagen" topics btw :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:34

Wokschotel

Op 6 wielen

Nielsz schreef op 09 augustus 2002 @ 15:01:
Ik wordt ook een beetje moe van die "ik ben geslagen" topics btw :{
Daar erger ik me dus ook aan. Lullig dat dat soort dingen gebeuren, maar laten we nou niet doen alsof het levensgevaarlijk is om op straat te lopen. Die sfeer krijg je wel een beetje, ook al omdat de verhalen niet altijd verifieerbaar zijn.

Over de liefdestopics: van mij hoeven ze ook niet zo, maar ach, als mensen er steun vandaan halen: da's toch alleen maar mooi? Bovendien zijn ze af en toe ook nog komisch ;) Gewoon niet aan storen, dat lijkt me het beste :)

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
En btw, iedereen die nog nooit een tik heeft gehad heeft geen sociaal leven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:34

Wokschotel

Op 6 wielen

Nielsz schreef op 09 augustus 2002 @ 15:58:
En btw, iedereen die nog nooit een tik heeft gehad heeft geen sociaal leven :+
Ik deel alleen maar uit, so fear me >:)

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sassie schreef op 09 augustus 2002 @ 14:33:
Ach laat ze toch. Zijn over het algemeen toch nog de jongere users die blijkbaar hierover hun ei kwijt moeten. Beetje kalverliefde dus (meestal) O+

Ik zou zelf zo'n topic niet openen, iig niet met serieuze (raad-vraag) bedoelingen.
Daar is FOK toch voor ???
Pagina: 1