502 Proxy error, hoe op te lossen

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Ik ben van /5 (DPC }:O) maar even hier naar toe gegaan, omdat we er daar niet uit komen.

Ik draai dus een RC5 client en probeer via een proxy mijn blokjes via poort 8080 te flushen, maar krijg dan de volgende klacht.
code:
1
2
3
4
5
[Aug 09 10:48:59 UTC] Connected to dutchman.keyserver.org:80
                      via HTTP proxy 2000proxy:8080
[Aug 09 10:48:59 UTC] HTTP error: '502 Proxy Error ( The ISA Server denies  ...
[Aug 09 10:48:59 UTC] NetUpdate::Connect handshake failed. (0.168)
[Aug 09 10:48:59 UTC] Connection closed.

Nou heb ik al wel dit gevonden, maar als netwerkn00b kom ik daar zo snel niet uit.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

is die proxy server in eigenbeheer? want zoals je waarschijnlijk al heb gelezen kan hij niet inbellen

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Ja, die is in eigenbeheer. Via dezelfde proxy ben ik nu dit bericht aan het typen dus hij hoeft op dit moment niet in te bellen. De lijn is al open.... Toch? :?

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Mobster schreef op 09 augustus 2002 @ 15:40:
Ja, die is in eigenbeheer. Via dezelfde proxy ben ik nu dit bericht aan het typen dus hij hoeft op dit moment niet in te bellen. De lijn is al open.... Toch? :?
hmm, raar, dan zal er een setting verkeerd zijn lijkt me :+

wat voor een proxy is het? op wat voor een server?

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Euhhhhh.... :)
* Mobster is netwerkn00b. Als jij zegt waar ik het kan vinden, dan kan ik het je melden. Na het weekend althans, want ik ga nu naar huis. Maandag probeer ik het nog eens op....

ISA server, is dat wat? Voor de rest is een totale windows omgeving hier op de zaak. W2K met 99% zekerheid...

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

huh? de server is in eigenbeheer, maar je weet niet wat het er voor een is :?
lekker :D

maar je moet zeker verplicht die proxy gebruiken?

ik weet niet precies hoe een koe verbinding maakt via een proxy, maar even vooruitdenkend, verder werkt internet via die proxy wel?

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
In eigen beheer, as in binnen het bedrijf :) Sysbeheer is niet tegen de client, maar wil me ook niet helpen. Heeft ie geen tijd voor zegt ie :(

Ik moet perse via de proxy ja. (voor zover ik weer). Ik zou niet weten hoe anders. Internet via de proxy werkt wel. En dat progje gebruikt gewoon de HTTP-proxy om op een ip adres te komen... Als dat enig sense maakt in ieder geval :)

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Mobster schreef op 09 augustus 2002 @ 19:43:
In eigen beheer, as in binnen het bedrijf :) Sysbeheer is niet tegen de client, maar wil me ook niet helpen. Heeft ie geen tijd voor zegt ie :(

Ik moet perse via de proxy ja. (voor zover ik weer). Ik zou niet weten hoe anders. Internet via de proxy werkt wel. En dat progje gebruikt gewoon de HTTP-proxy om op een ip adres te komen... Als dat enig sense maakt in ieder geval :)
ik weet eigenlijk niet hoe een koe aan zijn data komt, maar kan het zijn dat de server geblokt wordt in de proxyserver? ik neem dus aan dat het standaard http data is, maar werkt internet wel dan via die proxy? want anders zou ik het ook niet weten. sorry.
Pagina: 1