fan ophange rubbers ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Er zijn van die fan ophangrubbers waarmee je een fan dus via een soort rubber plug in je kast kan monteren (o.a. verkrijgbaar bij Freezinghardware). Heeft iemand hier ervaring mee? Helpt het echt om het brommen/trillen van de kast te verminderen?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Sommige trillingen worden idd niet doorgegeven maar het is niet dat je er veel van merkt omdat andere dingen een stuk meer kabaal maken dan zo'n fan.
Een Panaflow of Papst fan is van zichzelf veel stiller. Daar heb je veel meer aan.

Het brommen/trillen van de kast komt bij mij voornamelijk door m'n hardeschijven.

[ Voor 0% gewijzigd door -=bas=- op 09-08-2002 13:52 . Reden: typo ]

Senile! Senile Oekaki

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-06 12:25

AcouSE

Swedish Chef

HlpDsK heeft die dingen en was er geloof ik wel tevreden mee. Hij had aar ook een topic over geopend, omdat ze wat lastig te monteren waren:
[rml][ Silence] Rubberen Fan Montage Pinnetjes? Hoe?[/rml]

Zelf vond ik dat een beetje dure oplossing. Ik heb kabel-doorvoerringen gekocht:
Afbeeldingslocatie: http://www.elfa.se/images/ct_hires/A22491_1.JPG

10 stuks voor een euro ofzo.
Vervolgens de ophanggaatjes voor de fan (en ook m'n HD) opgeboord to 7mm. Ringetjes erin en vastzetten met een boutje+moertje.
Werkt perfect omdat er geen enkel 'hard' contact meer is tussen kast en trillende delen.

• Taliesin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10-2022
Je kan ze ook uit een ouwe cdrom slopen.

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:16
Com21 roelt
Klote modems. :P

[ Voor 0% gewijzigd door Flappie op 09-08-2002 18:21 . Reden: typos ]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
'scuse me???

Flappie flapt er ook van alles uit he?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1