4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Sommige trillingen worden idd niet doorgegeven maar het is niet dat je er veel van merkt omdat andere dingen een stuk meer kabaal maken dan zo'n fan.
Een Panaflow of Papst fan is van zichzelf veel stiller. Daar heb je veel meer aan.
Het brommen/trillen van de kast komt bij mij voornamelijk door m'n hardeschijven.
Een Panaflow of Papst fan is van zichzelf veel stiller. Daar heb je veel meer aan.
Het brommen/trillen van de kast komt bij mij voornamelijk door m'n hardeschijven.
[ Voor 0% gewijzigd door -=bas=- op 09-08-2002 13:52 . Reden: typo ]
Senile! Senile Oekaki
HlpDsK heeft die dingen en was er geloof ik wel tevreden mee. Hij had aar ook een topic over geopend, omdat ze wat lastig te monteren waren:
[rml][ Silence] Rubberen Fan Montage Pinnetjes? Hoe?[/rml]
Zelf vond ik dat een beetje dure oplossing. Ik heb kabel-doorvoerringen gekocht:

10 stuks voor een euro ofzo.
Vervolgens de ophanggaatjes voor de fan (en ook m'n HD) opgeboord to 7mm. Ringetjes erin en vastzetten met een boutje+moertje.
Werkt perfect omdat er geen enkel 'hard' contact meer is tussen kast en trillende delen.
[rml][ Silence] Rubberen Fan Montage Pinnetjes? Hoe?[/rml]
Zelf vond ik dat een beetje dure oplossing. Ik heb kabel-doorvoerringen gekocht:
10 stuks voor een euro ofzo.
Vervolgens de ophanggaatjes voor de fan (en ook m'n HD) opgeboord to 7mm. Ringetjes erin en vastzetten met een boutje+moertje.
Werkt perfect omdat er geen enkel 'hard' contact meer is tussen kast en trillende delen.
'scuse me???
Flappie flapt er ook van alles uit he?
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Pagina: 1