[alg] design patterns, wie gebruikt ze.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 643 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05:23
Alarmnummer schreef op 13 augustus 2002 @ 20:17:
Wat me trouwens wel opvalt is dat c++ programmeurs erg vast hangen aan hun taal. Op zich is dat niet erg, maar het wel erg belangrijk om je te realiseren dat er ook andere aanpakken kunnen zijn. Ik weet niet in hoeverre jij je ook verdiept in andere talen/paradigma`s, maar het is wel belangrijk dat je verder kijkt dan je c++ neus lang is.
Dat vind ik een beetje een domme uitspraak, zeker nu ik al zo lang met je discussieer en je toch zou moeten weten dat het niet opgaat. Ik heb met een verscheidenheid aan talen gewerkt. Natuurlijk verschilt de mate van beheersing van de verschillende talen, maar ik durf wel te beweren dat ik met verschillende programmeerparadigma's ervaring heb. Misschien was je uitspraak voornamelijk op Sneechy toegespitst, maar dan had je die wel wat minder algemeen mogen formuleren.

De reden dat C++ vrijwel altijd weer genoemd wordt, is dat het een erg utigebreide en veelzijdige taal is. Veel van de kenmerken van andere talen vind je er in terug en als door de industrie geaccepteerde taal is het dan ook een erg geschikte taal om als referentiekader vanuit te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024
Soultaker schreef op 14 augustus 2002 @ 01:02:
Dat vind ik een beetje een domme uitspraak
Ojee, meteen een domme uitspraak ook nog ;)
zeker nu ik al zo lang met je discussieer en je toch zou moeten weten dat het niet opgaat. Ik heb met een verscheidenheid aan talen gewerkt. Natuurlijk verschilt de mate van beheersing van de verschillende talen, maar ik durf wel te beweren dat ik met verschillende programmeerparadigma's ervaring heb.
Je voelt je wel een beetje aangesproken ;)
Misschien was je uitspraak voornamelijk op Sneechy toegespitst, maar dan had je die wel wat minder algemeen mogen formuleren.
Het was meer gericht op c++ programmeurs in het algemeen en vooral vaak hun blinde overtuiging dat hun taal alles is en de rest kut is. Als je toch veel met andere paradigma`s bezig bent geweest dan kan je zelf bedenken dat het niet voor jou van toepassing is, maar meer voor het gros c++ programmeurs.

Daarom vind ik mijn uitspraak ook niet 'dom' zoals jij het zo netjes weet uit te drukken, maar eerder algemeen. Dit had jezelf ook wel een beetje kunnen bedenken.
De reden dat C++ vrijwel altijd weer genoemd wordt, is dat het een erg utigebreide en veelzijdige taal is. Veel van de kenmerken van andere talen vind je er in terug en als door de industrie geaccepteerde taal is het dan ook een erg geschikte taal om als referentiekader vanuit te gaan.
Dat weten we intussen wel ;)
Pagina: 1 2 Laatste