Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Paginanummering bij flipped listing (chem)

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb nu m'n settings zo, dat ik de posts in omgekeerde volgorde te zien krijg...
Topicstarter dus onderaan en de meest recente posts bovenaan...

Maar als ik nu een topic heb met meerdere pagina's (bijvoorbeeld 2 pagina's), dan begint het topic bij pagina 2 (de starters-posts staat dus in pagina 2 ipv 1).

Hoort dit??? Dat dus ook de pagina-nummering andersom is??? Na mijn weten is dat nie echt logisch.. Op de eerste pagina moet het begin en op pagina x moeten de recentste komen, toch???

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

hmz... ik snap 'ongeveer' wat je bedoelt maar moet er dan ff goed naar kijken. zal er maandag aan denken

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Okay dan :) En anders ben ik vast wel @ IRC en MSN is er ook altijd nog :P Heck, ik heb zelfs ICQ!!! :P

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

ik heb gekeken, maar helaas - wijzigen van de paginanummering zou betekenen dat er *erg* veel veranderd moet worden.
Op dit moment flippen we gewoon 'alles', en dat betekent dat de paginanummering ook 'ondersteboven' is. Dus, de 1e pagina is de laatste en vice versa.
Wel logisch ook, vind ik.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.