UPC verzestienvoudigt capaciteit backbone...

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Geert
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:29
en wat merken wij er eigenlijks van?

This message was sent from a galaxy far, far away.

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-08 12:55

duderuud

Sliden is koel

nou, als ze dat doen, dat noem ik nogal een flinke verhoging hee, tering! Dan moet die backbone weer HEEL smal geweest zijn!!:):)

* duderuud heeft nog steeds isdn trouwens:)

Motor-Forum.nl

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06-2025

ragger78

ehm...ja

Ik denk niet dat het veel helpt.
Het probleem ligt meestal bij de connectie naar de andere grote internet backbones als level3 en ebone etc.

• Geert
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:29
maar is dit UPC zijn/haar reactie na al die commotie (Radar) ? Slechte zet vind ik persoonlijk als wij, de consument, er niets van merken.

This message was sent from a galaxy far, far away.

• Tha_LeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-05 06:46
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 oktober 2000 21:53 schreef PePiEnCoCkiE het volgende:
maar is dit UPC zijn/haar reactie na al die commotie (Radar) ? Slechte zet vind ik persoonlijk als wij, de consument, er niets van merken.[/quote]http://subscriber.chello.nl/support/upc/

Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?

• duderuud
  • Laatst online: 18-08 12:55

duderuud

Sliden is koel

En die url kunnen we dus niet benaderen, alleen als je chello-member bent(?)

Motor-Forum.nl

• te(X)en
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

hij staat ook op http://www.upc.nl/customerservice/garantieplan.htm :)

Wel voor iedereen toegankelijk!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Geweldig hoor een 16x zo brede backbone, maar ja, het grootste deel van Chello-land loopt nog steeds via 2 van die kloterige ATM (155mbit) lijntjes.... dus voor mensen in Gelderland, Flevoland en een gedeelte van N-Brabant zal er weereens niks veranderen....
Alleen in A'dam en omgeving hebben ze weer mazzel, terwijl de snelheid daar toch al 3x zo hoog ligt vergeleken met hier... :(

Verwijderd

ik hoop dat het iets uit maakt in positieve zin maar ik denkt het van niet, maar goed hier in almere[buiten] gaat het de meeste keren
toch wel goed kwa snelheid ook in de avond uren ik heb vaak een ping van 50/90 als ik UT speel en dat valt wel mee toch ps gisteren, was er weer storing met de email/nw groepen
Pagina: 1