This message was sent from a galaxy far, far away.
nou, als ze dat doen, dat noem ik nogal een flinke verhoging hee, tering! Dan moet die backbone weer HEEL smal geweest zijn!!:):)
* duderuud heeft nog steeds isdn trouwens:)
* duderuud heeft nog steeds isdn trouwens:)
Ik denk niet dat het veel helpt.
Het probleem ligt meestal bij de connectie naar de andere grote internet backbones als level3 en ebone etc.
Het probleem ligt meestal bij de connectie naar de andere grote internet backbones als level3 en ebone etc.
maar is dit UPC zijn/haar reactie na al die commotie (Radar) ? Slechte zet vind ik persoonlijk als wij, de consument, er niets van merken.
This message was sent from a galaxy far, far away.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 oktober 2000 21:53 schreef PePiEnCoCkiE het volgende:
maar is dit UPC zijn/haar reactie na al die commotie (Radar) ? Slechte zet vind ik persoonlijk als wij, de consument, er niets van merken.[/quote]http://subscriber.chello.nl/support/upc/
maar is dit UPC zijn/haar reactie na al die commotie (Radar) ? Slechte zet vind ik persoonlijk als wij, de consument, er niets van merken.[/quote]http://subscriber.chello.nl/support/upc/
Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?
En die url kunnen we dus niet benaderen, alleen als je chello-member bent(?)
Geweldig hoor een 16x zo brede backbone, maar ja, het grootste deel van Chello-land loopt nog steeds via 2 van die kloterige ATM (155mbit) lijntjes.... dus voor mensen in Gelderland, Flevoland en een gedeelte van N-Brabant zal er weereens niks veranderen....
Alleen in A'dam en omgeving hebben ze weer mazzel, terwijl de snelheid daar toch al 3x zo hoog ligt vergeleken met hier...
Alleen in A'dam en omgeving hebben ze weer mazzel, terwijl de snelheid daar toch al 3x zo hoog ligt vergeleken met hier...
Verwijderd
ik hoop dat het iets uit maakt in positieve zin maar ik denkt het van niet, maar goed hier in almere[buiten] gaat het de meeste keren
toch wel goed kwa snelheid ook in de avond uren ik heb vaak een ping van 50/90 als ik UT speel en dat valt wel mee toch ps gisteren, was er weer storing met de email/nw groepen
toch wel goed kwa snelheid ook in de avond uren ik heb vaak een ping van 50/90 als ik UT speel en dat valt wel mee toch ps gisteren, was er weer storing met de email/nw groepen
Pagina: 1