Zijn er nog GOTters met een XDA van O2 en heeft iemand al wat gehoord van komende accessoires zoals een bluetooth kaartje?
xda heeft sd kaartjes erin zitten dacht ik, is het dan niet zo dat je alle sd-kaart-accessoires erin kunt gebruiken?
Kijk hier es: http://www.palm.com/produ...expansioncards/bluetooth/Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 20:56:
Klopt, ik weet alleen geen WiFi of Bluetooth dat in een SD/MMC slot gaat...
P R N D
Lijkt me sterk dat de XDA al SDIO ondersteuning heeft, dwz dat je andere dingen in je SD kan proppen naast geheugen. De huidige generatie PocketPC's hebben dat nl. ook allemaal nog niet. De nieuwe generatie PocketPC's met XScale CPU's hebben het meestal wel. Maar als je een beetje goed naar een XDA kijkt, zie je dat het gewoon een 1st gen iPaq is met ingebouwde GPRS phone, ronde hoekjes en een SD slot. Komt ook uit dezelfde Taiwanese fabriek...
[ Voor 0% gewijzigd door Genoil op 10-08-2002 13:05 . Reden: typo ]
Ach, er zijn wel meer dingen die niet werken. Zo kan je er ook geen GPS module op aansluiten omdat de 'compoort geblokkeerd is'. Tenminste, dat las ik op een site met GPS-modules. Stond ook een keer een topic over in dit forum...
Het is niet echt een uitbreidbaar en compatibel apparaat, ook niet qua knopjes layout.
Als je nog geinteresseerd bent in wat ik verder van de XDA vond, kijk hier eens:
Mijn XDA review
Heb niet zoveel zin om alles weer op te gaan schrijven
Het is niet echt een uitbreidbaar en compatibel apparaat, ook niet qua knopjes layout.
Als je nog geinteresseerd bent in wat ik verder van de XDA vond, kijk hier eens:
Mijn XDA review
Heb niet zoveel zin om alles weer op te gaan schrijven
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Pagina: 1