Toon posts:

[CM] (vraag) laptop casemodden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier een dell lantitude c600 staan en die zou ik graag willen casemodden maar ik zou zo niet weten wat ik besides een paintjob zou kunnen doen
ik heb met google al gezocht en ik kom alleen op dat roze meisjes laptop geval uit
iemand wat ideetjes om een laptop te casemodden

ik had zelf wel al een idee met smd leds maar ik weet niet of dat een suc6 wordt :9

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

pt0x

Why are we here..

VU meter lijkt me tof in een laptop
niet erg makkelijk alleen :)

Verwijderd

Topicstarter
ja ik kan via de lpt poort wel zoon ding maken maar waar moet ik die dan plaatsen
er zit wel een floppy geval in met wat plaatst over

Verwijderd

Topicstarter
ik heb even gekoekt en ik zou dat laatje waar die floppy in zit leeg kunnen maken dus daar zou ik dan die ledjes etc kwijt kunnen raken
maar dan zou ik nog een kabel vanuit de achterkant naar de voorkant moeten trekken om de lpt erop aan te sluiten

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

uhm, je zou glowstring kunnen gebruiken, een mini baybus, lcd temp voor je proc (niet via de comp, wordt te groot. gewoon met een temp metertje die je voor 10 euros kan kopen...)

enneh, een window naar de achterkant van je beeldscherm..., verschillende kleuren achtergrond verlichting (zijn vaak ook ccfl`s...)

genoeg??? zeker een volle week werk ;)

Electronics development

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.coolcasegallery.net/ccg/images/00292/1
wat dacht je van zoiets?

• Wolfje666
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

Wolfje666

Shooter fanatic

He die is :9~
Ook een leuk ID'tje :)

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

Verwijderd

Topicstarter
ja k thnx 4 the ideetjes maar ik moet natuurlijk wel niet teveel stroom verbruik hebben he :D

wat ik me afvraag is of er in een laptop ook een 12 volt aansluiting ofzo zit
Pagina: 1