Paar vragen over RC5

Pagina: 1
Acties:

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:13
Hey,

Ik heb nu 2 dagen RC5 draaien, ik heb een AMD Athlon XP 1800+ als ie 1 keer tot 100% gaat doet ie dat in 5,65 Mkey/s. Is dit een goede score voor een 1800+? En welke versie van de koe kan ik als beste downloaden? Ik heb nu de standaard client uit 2000 ( [x86/Installer] v2.8010.463b 2000-07-14 ) deze herkent mijn XP 1800+ standaard niet. Daarom was ik me aan het afvragen of ik niet beter een pre release versie kon downloaden ( [x86/Setup] v2.8019.473 2002-08-06 ) maar als de score die ik haal goed is hou ik het gewoon zo.

Groeten,
Roy

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:45

CBA

een vat, een vat, een vat !

Ik denk dat je de snelste client hebt voor je machine, maar je kan in je ini zetten dat ie automatisch core = 6 moet gebruiken, dan neemt ie bij het opstarten alvast de juiste core.

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• jvhaarst
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-05 09:49

jvhaarst

Eendracht maakt macht

Heel waarschijnlijk is de nieuwste client het snelst.
Maar ik zou gewoon even kijken wat de benchmark zegt, kun je mooi de oude en de nieuwe vergelijken.

If you don’t have enough time, stop watching TV.

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10-2025

Teun

Was YoMaN

jvhaarst schreef op 09 augustus 2002 @ 13:03:
Heel waarschijnlijk is de nieuwste client het snelst.
Maar ik zou gewoon even kijken wat de benchmark zegt, kun je mooi de oude en de nieuwe vergelijken.
Degene die je nu hebt is het snelst voor jouw Athlon. Ik zou alleen mensen met een P IV aanraden de nieuwe te gebruiken.

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Verwijderd

CBA schreef op 09 augustus 2002 @ 12:56:
Ik denk dat je de snelste client hebt voor je machine, maar je kan in je ini zetten dat ie automatisch core = 6 moet gebruiken, dan neemt ie bij het opstarten alvast de juiste core.
Klopt
ff ter aanvullig.
Als je dat doet moet je onder het "kopje" [rc5] het volgende zetten core=6
gewoon op een nieuwe regel en dan moet alles goed komen.

En wat de snelheid betreft. Die 5.65 Mkeys/sec is normaal voor een AMD XP 1800+ dus daar hoef je je niet druk om te maken, dat zit wel goed.