Toon posts:

Games met Dual Monitor support ?!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een tijdje een ATI Radeon 8500 en nu ook twee monitoren eraan hangen :9 maar goed, mijn vraag is vrij simpel. Zijn er games die je ook daadwerkelijk support bieden om op twee schermen te gamen.

Ik heb al wat gegoogled maar wat je vind is meestal een review over een videokaart ipv een game die dit daadwerkelijk support :'(

Ik heb ooit een Quake op 2 monitoren zien draaien maar op de officiele site van Quake staat dat dit niet mogelijk is ???

Nou ja wie kent er games die op dual monitor draaien :D

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2002 12:36 . Reden: typo's ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-01 14:35
Volgens mij zijn die er niet :)
Gewoon standaard games op Dual Monitor spelen is de enigste optie denk ik.

The devil is in the details.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Unreal Tournament is ook vrij makkelijk in te stellen op dual of quad monitor, daarnaast zijn spellen als vliegsimulatoren meestal goed instelbaar. Eigenlijk kan je zeggen dat elke spel waar je je VOF kan instellen wel voor multi monitor geschikt is.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
MS Flight simulator kan t.

Nothing to see here

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:33
volgens mij moet je bij UT1 dan in software mode gaan spelen, en dan ook nog in een venster.

Je kan dan in de ini opgeven welke resolutie je wil.

Allemaal gedoe dus.... en mooier word het er niet op.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
hmmm ja een flight sim is nu niet echt wat ik had gehoopt. Is niet mijn game. Zal een proberen met UT :D

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-01 17:52

Raimond613

Simracer

ik heb vanmorgen een stukkie gelezen over een review met 3 monitoren (het ging mij alleen om N2002, maar er zijn ook andere spellen besproken):
http://firingsquad.gamers.com/hardware/parheliasurround/

ik weet niet precies of dit is wat jij bedoelt, maar er staat ook een link naar een dualscreen review dus.. :)

iracing profile

Verwijderd

Dat is de Matrox Parhelia, maar daarvoor moeten spellen ook apart support geven.

Quake 1/2/3, UT kan je uitrekken over 2 monitoren, maar dan zit je crosshair precies tussen je 2 monitoren in, en dat schiet niet zo fijn :)

Star Trek Armada 2 had volgens mij nog speciale 2 monitoren ondersteuning, en Uplink ook

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:37
armada kan iid met 2 monitors, van uplink is mij niks bekend?

I want to live forever, so far.. so good.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 10:33
Woei! :Y)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=4354

[ Voor 0% gewijzigd door M@NIC op 09-08-2002 14:23 . Reden: tumbnail ]

Verwijderd

Als je hem nog een keer opstart, en dan op het 2de scherm zet. Dan kan je bij de options op de eerste monitor een server starten, en de 2de monitor daar naar laten connecten. Het is wat apart, maar het werkt wel (ook met 2 verschillende computers)

In het spel kan je op de 2de monitor bv de kaart zetten, of wat andere info. Kan handig zijn :)
Pagina: 1