ik heb laatst SoF2 geinstalleerd en toen ging ik het spelen en nu heb ik geen textures op de 'muren' , 'vloer' en 'lucht'. Het is nu zwart met witte strepen. Wat kan ik er aan doen om dit op te losse
zie boven, en ik denk dat een reinstall van je vga drivers wel zal helpen
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
probeer eens anders al je instellingen ingame op default te gooien
en zie verder het door M@NIC geposte topic
en zie verder het door M@NIC geposte topic
Dan lijkt me ook direct handig om je specs even te geven...Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 11:27:
ik heb laatst SoF2 geinstalleerd en toen ging ik het spelen en nu heb ik geen textures op de 'muren' , 'vloer' en 'lucht'. Het is nu zwart met witte strepen. Wat kan ik er aan doen om dit op te losse
pentium4 , 2.0 ghz , 512 ddr ram , gf4 mx440 , maar volgens mij ligt het daar niet aanzephyer schreef op 09 augustus 2002 @ 11:55:
[...]
Dan lijkt me ook direct handig om je specs even te geven...
gebruik deze knop eens

en had jij geen xp 2200+
en had jij geen xp 2200+
ik heb een R8500 pro en had soms dat het scherm ff wit werd
ben er vanmiddag geweest en het zag er vaag uit 
speler en een paar zandzakken en tegenstanders en teamleden zagen er normaal uit. Maar de omgeving was gewoon zwart met een wit raster
supervaag
speler en een paar zandzakken en tegenstanders en teamleden zagen er normaal uit. Maar de omgeving was gewoon zwart met een wit raster
nee hoorSchuey schreef op 09 augustus 2002 @ 18:05:
gebruik deze knop eensafbeelding
en had jij geen xp 2200+
Doh, voordat je zoiets vraagt reinstall je toch wel even je spel eerste even, en probeer je andere drivers(/settings) etc.Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 21:41:
[...]
nee hoor, maar aan mijn specs ligt het toch niet
, is denk ik toch iets met de installatie verkeerd gegaan
🌞🍃
ja, had gekund, alleen is het misschien wel een ander probleem dat iemand toevallig weet op te losseDataBeest schreef op 09 augustus 2002 @ 21:50:
[...]
Doh, voordat je zoiets vraagt reinstall je toch wel even je spel eerste even, en probeer je andere drivers(/settings) etc.![]()
![]()
(
)
Ik denk dat je overhast een topic hebt geopend op g0t...
Maarja...
Maarja...
nikszolekkeralss.exe
Pagina: 1