Toon posts:

Compac ARMADA Power on paswword.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand misschien waar de cmos batterij en die twee kleintje batt's liggen .

Verwijderd

als je een beetje een nieuwe armada hebt (dus de E/M serie) kan je met (sttt niet verklappen...) FN-F11 tijdens het aanzetten van het systeem je CMOS & Bios resetten!!

kabeltjes die naar je batt. lopen is niet te doen... of je moet wel heel goed weten wat je doet, want je moet em dan echt HELEMAAL uit elkaar halen (trust me... pokkewerk)

mzzlz
;)

Verwijderd

Ik weet niet welk type je bedoeld.
7400, 7380 ...
Maar ik denk dat het meestal vlak bij het geheugen zit. Dus aan de onderkant een klein klepje verwijderen.
Als het een wat ouder type is P166MMX ofzo is dat niet zoveel werk.

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 17:58
die 2 kleine batts, zijn van de cmos
zitten ergens aan een draadje , als je bovenop kijkt aan de voorkant van het toetsenbord, dus helemaal open schroeven.
is veeeeel werk en priegelen

Verwijderd

Ik weet niet precies waar ze bij de M700 serie zitten. Maar als dat onder het toetsenbord is heb je mazzel. Die heb je in 2 sec. los en ook weer vast.

Verwijderd

Ik neem aan dat je je oude password bent vergeten.

Zo niet kun je hem verwijderen d.m.v. het password in te typen bij het schermpje nadat je je LT hebt aangezet en er dan een / achter te zetten.

b.v. password/

Verwijderd

Topicstarter
Het is een M700 nen hij is nu helemaal uitelkaar maar kan geen batt vinden

Verwijderd

mmm M700 is wel een erg mooi machine PIII 500
128mb, 12GB?

Ik neem aan dat je je password vergeten bent.
Je hab FN F11 ook al geprobeerd?

Die batterytjes kan ook een condensator o.i.d. zijn.

Verwijderd

password vergeten..jaja...

je moet er ook met je tengeltjes vanaf blijven als ie niet van jou is >:)

Verwijderd

bij compaq op de site hebben ze hele mooie beschrijvingen over hoe je elke laptop precies kunt slopen... ga daar anders maar eens kijken.
Pagina: 1