Toon posts:

Howto: Pocketline Swing 100 : Hi PrePay?

Pagina: 1
Acties:
  • 230 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Tijden een grote zomerkamp (nawaka) had ik me het oude ding van m'n broer uit de kast getrokken. Nu loop ik er nog steeds mee rond. Maar nergens kan ik een handleiding vinden. Wie kan mij bijvoorbeeld vertellen:
- hoe ik de capslock aan/uit zet?
- waar ik de backspace / delete kan vinden?
- welke verkorte nummers ik kan bellen en waarvoor ze zijn?
- wat ik wel/niet met het abbo kan doen?
- of en hoe ik sms/email/fax ed kan verzenden?

en alle andere handige info.

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
capslock zet je niet uit, kan nl niet. delete: 'no' lang in gedrukt houden. verkorte nummers? weet ik zo 1-2-3 niet. abo: neem aan alles, maar dan moeten we weten wat voor abo het is.

email: kan. ga via 't menu naar berichten, berichteninstellingen en stel hier de sms-centrale in. ik ga er vanuit dat je met kpn abo belt, dan is 't centralenr +3163131313, type: tekst/normaal, geldigheid maximaal.

Om 'n sms te versturen druk je lang op 't envelopje en volg je de instructies

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hierop een kpn hi prepay abbo. (dat toestel is zoals je al waarschijnlijk dacht een x-aantal jaartjes oud).
Om precieser te zijn: het is een Alcatel HE1 efr; (met firmware versie 1.3?)

Zijn er overgens nog codes bekend waarmee je dingen kunt doen met het toestel zelf? (zoals je bijv. met de nokia de id-nr kunt laten weergeven op het venster?)
Wat is een imei nummer? (streepjes code binnenzijde)

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
hi prepay is géén abo: prepay: 'vooruit betaald'. dan is het centralenr 0653131314, en moet je ff naar 456 bellen om 't smstegoed op te waarderen.

Geloof dat 000000* aardige effecten gaf. *#06# is ook altijd leuk.