Ik heb winxp ( had vroeger win 98 op een andere comp ) maar nu kan ik setup niet eens draai want ik dan krijg ik dit : E:/setup.exe is geen geldige win32 toepasing
Ike heb hem in iedere modus geprobeerd telaaten draaien maar nee hoor het werkt niet
nu heb ik dit ook met BG 2 die constant terug valt naar desktop : Baldurs Gate 2 crasht constant//
en rollercoaster tycoon
wat is hier mis stome XP
Ik heb al CD schoongemaakt en ook voor de vorige keer dat me topic opslot ging ... het is de LEGALE versie ( en waarom mail je me nou niet terug itsnows
eerst me topic dicht gooien en dan nixx meer zeggen
)
ik heb ook andere CD drive geprobeerd maar het werkt ook niet
en en me bestands systeem is dus nfts ( in BG kan ik niet onder andere modus spelen want onder win95 oa is het net zo snel als @ een 386
)
Is er een patch voor BG 2 en Fleetcommand dat je het ook op nfts kan spelen want converteren naar Fat 32 is geen optie
maar de verlopige fout melding @ fleetcommand blijft Not a win32 program ( like that
)
mhzz soz was dubbel topic
en nou dus niet dicht gooien want ik vraagde helemaal niet om warez
ik zit over de 1000 posts ik weet wel hoe het hier gaat hoor
Ike heb hem in iedere modus geprobeerd telaaten draaien maar nee hoor het werkt niet
nu heb ik dit ook met BG 2 die constant terug valt naar desktop : Baldurs Gate 2 crasht constant//
en rollercoaster tycoon
wat is hier mis stome XP
Ik heb al CD schoongemaakt en ook voor de vorige keer dat me topic opslot ging ... het is de LEGALE versie ( en waarom mail je me nou niet terug itsnows
ik heb ook andere CD drive geprobeerd maar het werkt ook niet
en en me bestands systeem is dus nfts ( in BG kan ik niet onder andere modus spelen want onder win95 oa is het net zo snel als @ een 386
Is er een patch voor BG 2 en Fleetcommand dat je het ook op nfts kan spelen want converteren naar Fat 32 is geen optie
maar de verlopige fout melding @ fleetcommand blijft Not a win32 program ( like that
mhzz soz was dubbel topic
en nou dus niet dicht gooien want ik vraagde helemaal niet om warez