Ik zou het doen!
welke client versie heb je, als je die client hebt van de site van Futurecow (zijn proxy is immers down
) dan zijn de instellingne _net_ ietsje anders..
stukje ini hoe het wel werkt:
stukje ini hoe het wel werkt:
code:
1
2
3
4
5
| [networking] nofallback=true autofindkeyserver=no keyserver=192.168.5.21 disabled=yes |
Client > Configure > 2) Buffer & Buffer Related Options > 5) Disable buffer updates from/to a keyserver ==> no
...en van die no maak je een yes.
Is toch niet zo lastig
Is toch niet zo lastig
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
ja tis de proxy van futurecow... die muppet is ie op vakantie staat dat ding uit !
Ik zou het doen!
hm ja. maar "fetched" ie dan wel?Rataplan schreef op 09 augustus 2002 @ 10:43:
Client > Configure > 2) Buffer & Buffer Related Options > 5) Disable buffer updates from/to a keyserver ==> no
Is toch niet zo lastig
Ik zou het doen!
dat zal je dan handmatig moeten doen
Verwijderd
Anders zet je toch nog een koetje op je comp en laat je die fletchen
en die blokjes importeer je dan weer.
Dat is zeker te weten de veiligste manier. dan kun je ook veilig je vergissen tussen fletch en flush
Dat is zeker te weten de veiligste manier. dan kun je ook veilig je vergissen tussen fletch en flush
Als je het zo zegt vergis je je helemaal snel natuurlijk.Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 18:17:
Anders zet je toch nog een koetje op je comp en laat je die fletchen
Maar onderscheid maken tussen buff-in* en buff-out* bestanden wil ook weleens helpen.
Gewoon tijdelijk je buff-out moven?
Expanding the inexpandable
Ik zou (net als Heintje1 zegt) ff de nieuwste client downloaden. Die laten fetchen (die kan lekker veel
)en dan de buff-in van je oude vervangen met de buff-in van de nieuwe. Als je het kan, dan kun je ook de gefetchte blokjes importeren in je oude buff-in.
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Pagina: 1