[Chello] de laatste tijd alleen maar problemen.

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:00

Dennahz

Life feels like hell should.

Topicstarter
De laatste tijd ligt chello vrij vaak en onregelmatig plat, het is dan meestal zo'n 5/10 minuten, nogal storend als je net bezig bent met iets belangrijks o.i.d.

Dit is echt de afgelopen weken zo, meer tweakers hier last van? Of ligt het aan de verbindingen hier in Stiens (vlakbij Leeuwarden)

Op de chello site staat niet zoveel soeps bij netwerkstatus.. :(

Misschien iemand van chello helpdesk hier die het kan verklaren?

Twitter

Verwijderd

Hmm.. Ik hen welliswaar geen chello, maar kan het niet zijn dat Chello bezig is met onderhoudswerkzaamheden en/of uitbreidingswerkzaamheden? :?

• MWP
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 22:00

MWP

Hmm... hier in amsterdam geen problemen behalve dat het traag gaat...
maar das normaal :P
Denk toch dat er idd zoals ridde100 al zegt onderhoudswerkzaamhedenzijn bij kwello internet

offtopic:
uitbreidingswerkzaamheden bij chello.. dat denk ik niet

Verwijderd

Als je chello hebt, kun je altijd even op http://subscriber.chello.nl/support/status.html kijken of er een storing bij jou in de buurt is.

Verder werkt in de Regio Arnhem alles ok.

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hier in Hardegarijp (10km ten oosten van LWD) geen problemen :P

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde !
ik heb er al een paar mailtje van naar chello gestuurd, maar ik heb tot nu toe alleen een FAQ gekregen GRRRR en een bericht dat ik maar moet bellen.

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 18:04:
Ik heb precies hetzelfde !
ik heb er al een paar mailtje van naar chello gestuurd, maar ik heb tot nu toe alleen een FAQ gekregen GRRRR en een bericht dat ik maar moet bellen.
Maar jij woont niet in Stiens of omgeving :P
Hier midden in Leeuwarden geen problemen trouwens, alles loopt perfect en snel. Hoe staan de lampjes op de modem erbij als de verbinding wegvalt?

• Stylisimo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03 10:19
Ik heb er ook last van.

Bij downloaden stopt hij af en toe gewoon.

Ook als ik SOF2 aan het spelen ben gaat de ping om de 10 sec naar 999 waar mijn ping normaal rond de 65 is.

Ik wordt er dood ziek van.

Nou ja ik ga morgen op vakantie, misschien is het daarna wel opgelost.

Verwijderd

GerbenW schreef op 10 augustus 2002 @ 07:49:
[...]
Maar jij woont niet in Stiens of omgeving :P
Hier midden in Leeuwarden geen problemen trouwens, alles loopt perfect en snel. Hoe staan de lampjes op de modem erbij als de verbinding wegvalt?
Omgeving Eindhoven met een terayon modem. Die oude, die grote. Met storing lampjes. Dus online knippert rood. Receive en send knipperen groen. en dan regelmatig.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat is kut :(
Hier in ELburg (8081) heb ik daar gelukkig geen last van.
Tja, mailen heeft volgens mij totaal geen zin, dus je kunt, als je er wat aan doen, het beste de helpdesk bellen (*kling kling*, de UPC kassa hoor ik weer). Mijn ervaring is dat ze (als je maar vaak genoeg beld) soms nog best wel een beetje er iets aan doen.. niet bij mailen

🌞🍃

Pagina: 1