Waar vui zit, zit geen glans!
Verwijderd
Tsjaa wat moet ik hierover zeggen behalve inderdaad:
Waar heb je de invertor van de ccfl eigenlijk gelaten?
ik ben zelf nog steeds op zoek naar een beetje een nette oplossing
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Van de CCFL aan de achterkant van de PC, heb ik gewoon ergens vast ge tie-wrapped. In het doosje met duct-tape erom heen. Valt ie iets minder op.Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 10:18:
![]()
Tsjaa wat moet ik hierover zeggen behalve inderdaad:![]()
Waar heb je de invertor van de ccfl eigenlijk gelaten?
ik ben zelf nog steeds op zoek naar een beetje een nette oplossing
Voor de ccfl achter de voorkant, er zat een gaatje waar normaal zo'n busje voor het mobo in moet. Die heb ik erin gedaan en daarop die invertor geschroefd. Mooie is dat hij achter de HDD brackets zit
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
BTW, die 2e foto linx, is dat je vriendin ?
301SQN
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
WOW
(zow ben 'k ook weer aardig geweest
Alleen nog ff een vraagje, met casefans tellen kom ik tot 8 (
btw Maakt dat niet een *****lawaai...? (ja ik weet dat het op 12v een *****herrie is, maar op 5v...?)
Waarom staat bij je lijstje hardware geen videokaart, en kan ik eehm ook niet terug vinden op de foto's, schaam je je ervoor...?
Gefeliciteerd dan maar (of nie dan....)
301SQN
denk in totaal ... ehm ... 3 tot 4 weken ofzo ...
Veel losse uurtjes.
S'avonds enzo ...
Je hebt het misschien netjes gedaan, maar mijn smaak is het zeker niet. Er zijn mooiere mods, en zeker op basis van deze kast die van zichzelf al mooier is dan deze mod
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
WOW
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Ehm ... tja hij is niet stil nee ...blackangel schreef op 09 augustus 2002 @ 10:38:
*gasp*
WOW
(zow ben 'k ook weer aardig geweest)
Alleen nog ff een vraagje, met casefans tellen kom ik tot 8 (). En dan ook nog een paar intern (ik zie een processorkoeler, 'n mobokoeler)........ Hoeveel?
btw Maakt dat niet een *****lawaai...? (ja ik weet dat het op 12v een *****herrie is, maar op 5v...?)
offtopic:
Waarom staat bij je lijstje hardware geen videokaart, en kan ik eehm ook niet terug vinden op de foto's, schaam je je ervoor...?![]()
Maar alles draait op 7v, en dan is het goed te doen.
Ook als je zit te gamen staat de muziek/SFX aan dus hoor je het niet meer.
En als ik zit te i-netten/chatte/etc staan er MP3's aan.
Owja ...
Videokaart ... Asus GF2 V7100 met blorb ipv std koelertje ...
Goed te doen nog ...
omdat je mod bent ... laat ik dit incident maar gaanExirion schreef op 09 augustus 2002 @ 10:40:
Eerlijke mening? Monsterlijk lelijk
Je hebt het misschien netjes gedaan, maar mijn smaak is het zeker niet. Er zijn mooiere mods, en zeker op basis van deze kast die van zichzelf al mooier is dan deze mod
Tja, smaken verschillen ... tot nu to ben je de enige die het niet mooi vindt ...
ivm met plaatsing van een radiator want die soort kast wil ik ook maar er moet er wel een radiator in passen
Canon EOS 7d - Canon EF 24-70mm f/2.8L USM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Canon 430EX II
Dat is standaard bij antec chieftech en tenming kasten (zijn allemaal hetzelfdeVerwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 10:43:
Dat frontje is in 2 delen zie ik, heb je daarzelf met de dremel aangezeten of was dit standaard toen je die kast kocht ?
Ik heb dezelfde kast gekocht vorige week ...ben nu mn drives aan het stealthen... binnenkort pics als ik mn
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Ehm ... nou, hangt van de radiator af. Vierkant gaat lukken.AleXtc schreef op 09 augustus 2002 @ 10:49:
Hoeveel ruimte in cm heb jij over tussne de bovenkant v/d voeding en je dak?
ivm met plaatsing van een radiator want die soort kast wil ik ook maar er moet er wel een radiator in passen
Rechthoekig wordt wat moeilijk ...
Zit wel al een gat voor een 92mm fan, dus da's makkelijk.
Als je de voeding verplaatst (
Welke dan ?
[rml][ WC] Waterblok ontwerp en fabricage stage 1[/rml]
The Super Cube;
Outside: 8" x 6.4" x 4.75" (LxWxH)
8" x 6.4" x 4.75" (LxWxH)
(inches)
==================
203mm x 163mm x 120mm (LxWxH)
(millimeters)
Verwijderd
Bij mij toch niet, dus dremelen.Roeligan schreef op 09 augustus 2002 @ 10:52:
[...]
Dat is standaard bij antec chieftech en tenming kasten (zijn allemaal hetzelfde)
Ik heb dezelfde kast gekocht vorige week ...ben nu mn drives aan het stealthen... binnenkort pics als ik mnwindow afheb!!!
Nouja, er past MAKKELIJK een 92mm fan ...AleXtc schreef op 09 augustus 2002 @ 10:59:
Deze radiator gaat he worden;
[rml][ WC] Waterblok ontwerp en fabricage stage 1[/rml]
The Super Cube;
Outside: 8" x 6.4" x 4.75" (LxWxH)
afbeelding
Dus ik denk dat deze goed gaat passen.
(zou het iemand laten opmeten anders ... ik kan het ff niet doen, zit nl op me werk
Verwijderd
niet echt veel dus: als ik de meeste hoor dan gaat er heel errug veel tijd inzitten.TheDarkLord666 schreef op 09 augustus 2002 @ 10:39:
pffff ...
denk in totaal ... ehm ... 3 tot 4 weken ofzo ...
Veel losse uurtjes.
S'avonds enzo ...
Ik zeg TOTAAL 4 weken heh ...Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 11:08:
[...]
niet echt veel dus: als ik de meeste hoor dan gaat er heel errug veel tijd inzitten.
En dit is niet me eerste mod ... had me andere kast al verbouwd.
En een computer in een stofzuiger gebouwd. Dus hoe meer je het doet, hoe handiger je er in wordt ...
Sjares:
VFD ... WHOOHOO
Hoop dat ze snel binnenkomen.
Aaaargh.... hoe
Het is de Chieftec Dragon Hi-Fi Black DA-01BD
Aaaargh... je
Ik zoek wel ff op de site voor je
www.chieftech.com
Hi-Fi Black DA-01BD

Taaadaaaaaaaa
Kan je ook nog kiezen; met of zonder vergiet idee
http://www.chieftec.com/products/Workcolor/ColorMA.htm
at ya service
(grapje
Verwijderd
casemod is ook wel leuk
Die ccfl aan de voorkant is leuk maar zo'n buigbaar lichtgevend geval is leuker, die kan je beetje mooi buigen zo langs die ronding....."just a thought" , kan je die ccfl IN je kast doen
[sadist mode] als je alles op 12v zet stijgt ie dan op?
Alleen jammer dat de 3 1/2 ' bays nog blank zijn, of worden die ook nog zwart?
Ik moet mijn kast ook nog steeds ff modden maar moet eerst ff schakelaartjes halen.
Ik weet trouwens niet een of Elco degene heeft die ik wil...
Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem
Gewoon fiink geweld met een decoupeerzaag.
Gaat sneller ook
En ja hij stijgt op als ik alles op 12v zet
NIET naar radio Eelco ...
Gewoon naar Klaré in de Haven gaan.
Betere zaak, goedkoper en die gast kan je goed advies geven/helpen.
Ehm, wat voor baybus wilde je ook alweer ?
Want ik heb er nog een liggen voor 3 fans ... 5v/uit/12v
Daar kan ik wel 7v/uit/12v van maken ...
En hij ligt bij mij toch nix te doen ...
Verwijderd
Waarom: Het ziet er gewoon niet meer als 1 geheel uit... alle losse onderdelen zijn zeer mooi maar alles bije elkaar vindt ik het persoonlijk niks..
no offence btw
Alle losse onderdelen ?
Het is een raampie, fans, ccfl ...
Ehm ... Explain pls ...
naja ... 2 tegen ... 40 voor ...
Niet slecht voor een casemod toch
Verwijderd
ben ook op me werkAleXtc schreef op 09 augustus 2002 @ 12:47:
Weet iemand de maatjes al?
Verwijderd
Ff een paar
[ Voor 0% gewijzigd door Jaymz op 10-08-2002 00:24 ]
Verwijderd
Heb geen digicam, dus ik maak de fotos en laat ze bij de AH op CD zetten ...
En ik moet nog wat dingen afmaken, dan maak ik weer nieuwe fotos en laat ze weer op CD zetten.
Dus die komen later wel.
En dat kon je niet even eerder zeggen
Hmmm ...
Dan moesten we maar eens wat afspreken ...
Heb he gister ook gedaan, maar volgens mij maakt het weinig uit
maar in het algemeen looking nice
Score: 8,5/10
btw, je moet ff je slide-in-driveguides (of hoe je dat ook maar noemt) van de bodem halen, vangt alleen maar stof op.
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Verwijderd
Tja ... er moeten, hopelijk, binnenkort MEER schijven in.Shunt schreef op 09 augustus 2002 @ 21:41:
sorry maar ik vind die window lelijk ik zou dus nooit de hdd rak laten zien dat vind ik het helemaal verkloten verder is hij wel mooi gedaan
Dan vindt ik het wel koel om er 4 te laten zien ...
En stickers ?
Waar, wat, hoe bedoel je ?
En geluid ... tja ...
Ik hoef er niet naast te slapen
Maar als ik ALLE fans op 12v zet ... dan stijgt ie op
Verwijderd
jou post staat in SMVerwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 14:14:
het....nog 1000x.....
topic
sorry moest eff zo leuke smiley
[ontopic]
mooi gedaan, ik wil ook van die clear fan's hebben!
maarja, ik had weer geen geld tijdens inkoopactie
Geweldig bedrijf ... verstuurd met FedEx ... voor weinig ...
Had het vrijdag besteld, maandag in huis ... tot mijn HELE grote verbazing.
(sorry hoor, maar ik wil zoi graag gaan bestelleuuuuuuuuuuuuuuuu )
En dat foto'tje van je/een vriendin erop, helemaal toppie, wat een liefde
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Hehehehe...Bart_Banaan schreef op 10 augustus 2002 @ 10:18:
Mooie MOD, leuk die fannetjes op het plexi. En goed dat je het raampje niet de hele zijkant heb laten beslaan, dit is mooier...
En dat foto'tje van je/een vriendin erop, helemaal toppie, wat een liefde
Dank je
Had er helemaal niet aangedacht ... totdat ik de fotos zag
Ze vond het gelukkig niet erg, anders had ik die fotos WEER moeten maken ...
Hoop dat ik snel wat meer pix kan maken ...
Zijn in 1 week al weer aardig wat dingen veranderd ... casemodden is nooit klaar
Volgens mij doet je pc het niet hoor.......als ik naar deze pic kijk.
of is dat een heatspreder op je mem ?
[/miereneukmodus]
Pas in het vervolg even op met het omhoogschoppen van topics.. In dit topic is al anderhalve maand niks gepost (dus nu valt het nog mee)..
Lees anders even de algemene faq door
Yep das een heatspreader en als je naar de andere pics kijkt zie je dat de hex displays wat weergeven -> conclusie -> pc staat aanAleXtc schreef op 27 september 2002 @ 11:57:
[miereneukmodus]
Volgens mij doet je pc het niet hoor.......als ik naar deze pic kijk.
of is dat een heatspreder op je mem ?
[/miereneukmodus]
[afbeelding]
Turn it off and on again.
Verwijderd
Verwijderd
w00t w00t, tdl @ workTheDarkLord666 schreef op 09 augustus 2002 @ 12:40:
nee .. geen dremel ...
Gewoon fiink geweld met een decoupeerzaag.
Gaat sneller ook
En ja hij stijgt op als ik alles op 12v zet
NIET naar radio Eelco ...
Gewoon naar Klaré in de Haven gaan.
Betere zaak, goedkoper en die gast kan je goed advies geven/helpen.
mooi gedaan man, lekker strak. Zou je een pic kunnen posten in het donker?
btw, watvoor zaagje heb je gebruikt
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
maarem met zoveel fans,.. wat zijn de temperaturen??
I don't want no cake, I want me some pie!
Lamagra: zijn al weer wat nieuwe mods ... maar geen digicam en filmrolletje
En jouw mods zijn ... die wil ik dan ook wel ff zien
Bartjee: bij de Praxis ...
Flotterpower: ehm ... CPU is meestal zo rond de 39C Idle ... Tempz vinnik niet zo belangrijk, alsie maar stabiel is
Bij de electronica zaak!Bartjeee schreef op 26 oktober 2002 @ 14:41:
Wiet iemand waar die kabel te kopen is waar al die kabels mij bij een gehouden worden ? Dat zwarte.
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Zou je mijn pc niet ook eens ff kunnen modden? ik heb alle idee-en enzo, maar ben A-technisch enzo
/me Een echte patomaan
woei relaxed! en dat voor een xp 1700 @ 1700TheDarkLord666 schreef op 26 oktober 2002 @ 15:47:
...
Flotterpower: ehm ... CPU is meestal zo rond de 39C Idle ... Tempz vinnik niet zo belangrijk, alsie maar stabiel is
I don't want no cake, I want me some pie!
dat dvd raampje is ook weer is wat anders erg origineel
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
Hier stond onzin...Spider.007 schreef op 09 augustus 2002 @ 10:22:
Wow, ziet er echt kewl uit! Mooie IBM LCD trouwens, bovenop je (ADSL?) modem. Hoe heb je dat raam precies vastgemaakt?
Als een god in Nijmegen.