Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Die staat er gelukkig nog niet in...
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/5#5
Die FAQ mag trouwens ook wel eens geupdate worden
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/5#5
Pieken bestaan niet meerJe kunt het met handboek en al in de winkel kopen, maar dan ben je al snel honderd piek kwijt
Verwijderd
je kan ook kijken in de grotere boekhandel of ze boeken over freebsd hebben. Daar zitten dan 9 van de 10 keer cd's bij.
Aanrader is: 'FreeBSD Unleashed' (Urban Tiemann) (ik had hem toendertijd met freebsd 4.4)
Aanrader is: 'FreeBSD Unleashed' (Urban Tiemann) (ik had hem toendertijd met freebsd 4.4)
ik heb al een aantal FreeBSD machines opgezet (2 servers, 1 ISDN Nat Firewall, 1 laptop desktop)
ik hoef dus geen documentatie, maar gewoon de 1e cd....
ik heb alleen zelf een ISDN lijntje..
hij is al vanaf 23:00 aan het downen en de Estimated Time to Complete (oid.) is 82 uur !!!
ik hoef dus geen documentatie, maar gewoon de 1e cd....
ik heb alleen zelf een ISDN lijntje..
hij is al vanaf 23:00 aan het downen en de Estimated Time to Complete (oid.) is 82 uur !!!
Da's nu 100 euro! Echwaar hoor!Pietb schreef op 09 augustus 2002 @ 10:01:
[...]Pieken bestaan niet meer
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
als je wellicht in de buurt van culemborg zit heb ik ze alle vier liggen is mij iets te veel werk
(plus dat mn ati8500 en mn muis t niet zo prettig vonden (heb de nieuwe debian ook nog (7cd's)
ben toch vertrouwder met mandrake
(plus dat mn ati8500 en mn muis t niet zo prettig vonden (heb de nieuwe debian ook nog (7cd's)
je kunt ze het beste kopen. op die manier krijgen ontwikkelaars nog een beetje geld voor hun vorderingen en gemaakte programmatuur. Geloof mij dat ze het geld echt wel goed besteden en steken het echt niet in hun eigen zakken.
* LollieStick gaat nu eerst Gentoo downloaden (ja want ik wil zelf compilen) en schenkt ze wel een geldbadrag.
Vraag me niet hoeveel want dan moet ik eerst mijn rekening bewonderen
* LollieStick gaat nu eerst Gentoo downloaden (ja want ik wil zelf compilen) en schenkt ze wel een geldbadrag.
Vraag me niet hoeveel want dan moet ik eerst mijn rekening bewonderen
[ Voor 0% gewijzigd door LollieStick op 09-08-2002 23:46 . Reden: typo en ontbrekend zinsdeel fixed ]
Als je CD's koopt via 10piek.nl of equivalenten dan krijgen de programmeurs daar niks voor toch? Dat zijn gewoon de kosten voor de moeite en het versturen enzo...10 piek lijkt me geen onredelijke prijs daarvoor...
Bedankt voor het aanbod.Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 21:12:
als je wellicht in de buurt van culemborg zit heb ik ze alle vier liggen is mij iets te veel werk
Ik kom eingelijk alleen op de lijn zwolle / leeuwarden..
dus dat word niet wat.
Ik wacht toch munnikes.nl terug is van vakantie en bestel ze daar wel.
Misschien is het nu wel 10euro.nl geworden (die verdomde inflatie toch ook altijd.xychix schreef op 09 augustus 2002 @ 08:39:
waar o waar kan ik de nieuwe url van 10piek.nl vinden..
Ik weet dat er een nieuw domein voor is ik kan hem alleen niet vinden..
Pagina: 1