IBM ServeRAID 4mx

Pagina: 1
Acties:

• npiersma
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
Hi gurus,

Kan een van jullie mij vertellen (lees heeft ervaring) met het gebruik van een ServeRAID 4mx controler. Ik heb nl. het probleem dat die niet zoveel doet. Nu wil ik graag weten of iemand deze controler in een niet xSeries server van IBM aan de praat heeft. Zodat ik zeker weet dat die stuk is, of dat die gewoon niet werkt in een niet IBM server.

Nelis

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:28

SambalBij

We're all MAD here

Ik heb ze zelf nooit gebruikt in een niet-IBM server, maar ik zie geen reden waarom ze het daarin niet zouden doen.
Je kunt op de IBM support site een cd (ISO) downloaden met daarop de ServeRAID manager en firmware update, waarmee je misschien wat kunt zien.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Operations schreef op 09 augustus 2002 @ 11:09:
maar ik zie geen reden waarom ze het daarin niet zouden doen.

Dat hangt een beetje van de kaart af.. Als die een bios op de kaart heeft zitten, dan moet het inderdaad gewoon werken..

Als het ding onderdeel is van een geintegreerd systeem, dan kun je problemen verwachten.

• npiersma
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
Hij doet het nog steeds niet en bij IBM komt het er op neer, het zit niet in een ibm, dus geen garantie. Ik ga van de week proberen om hem in een xSeries server te zetten en te kijken of die het daar wel in doet.

Niels