http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314
Heb je al eens geprobeerd om die domaincontroller direct aan de PC van je broer te hangen ?
Dan heb je tenminste een beter idee waar het fout gaat.
Ik zie trouwens dit in de pagina staan die ik krijg:
Dan heb je tenminste een beter idee waar het fout gaat.
Ik zie trouwens dit in de pagina staan die ik krijg:
Dikke kans dat het dus aan de Exchange kant zit, en niet aan de verbinding, want anders had ik heel die melding niet kunnen krijgen, wel ?alert("Om uw postbus tegen onrechtmatig gebruik te beveiligen moeten alle browservensters worden gesloten wanneer u klaar bent met Outlook Web Access.");
If you don’t have enough time, stop watching TV.
mijn vermoeden was dat het aan de Exchange kant te doen is. Ik mss denk iets te maken met domeinnaam... robbeke.myservers.org <=> k6.robbeke.myservers.org (complete naam van server)
het probleem is niet dat ik niet aan exchange geraak,anders heb ik nooit loginprompt
het probleem is niet dat ik niet aan exchange geraak,anders heb ik nooit loginprompt
edit:
domaincontroller aan pc broer hangen nog niet geprobeerd. Gaat ook zomaar niet, moet dan ip van domaincontroller veranderen of dat van m'n broer z'n pc, en daar hange nog andere pc's aan vast. Kzie eigelijk geen reden in, domaincontroller raakt zonder probleme op het net
domaincontroller aan pc broer hangen nog niet geprobeerd. Gaat ook zomaar niet, moet dan ip van domaincontroller veranderen of dat van m'n broer z'n pc, en daar hange nog andere pc's aan vast. Kzie eigelijk geen reden in, domaincontroller raakt zonder probleme op het net
http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314
Ik kon geen fouten vinden. Volgens mij werkt tie normaal. Ik heb zelfs een e-mailtje gestuurd naar test@test.nl
Kan hiervandaan ook gewoon inloggen. Heb een testmailtje gestuurd naar de Administrator (uit het adresboek geplukt).
edit:
Setup: Windows XP Professional US met IE 6.0
Setup: Windows XP Professional US met IE 6.0
Wat is jullie setup dan ? Want mij lukt het niet (IE5.5 Win98SE).
If you don’t have enough time, stop watching TV.
Ik kan ook gewoon inloggen, volgens my is het een routeringsfout ik vind het plaatje ook een beetje wazig
Pagina: 1