Automatisch inloggen in win98

Pagina: 1
Acties:

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Om op mijn Windows98(se) bak gebruik te kunnen maken van de shares op mijn Windows 2000 bak moet ik in het begin in win98 inloggen als administrator (met het bijbehorende wachtwoord). Kan dit niet automatisch?

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Tweakui installeren, dan kan het.

http://www.m3dzone.com/files/utils/tweakui2k.zip

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 oktober 2000 15:45 schreef Bigs het volgende:
Om op mijn Windows98(se) bak gebruik te kunnen maken van de shares op mijn Windows 2000 bak moet ik in het begin in win98 inloggen als administrator (met het bijbehorende wachtwoord). Kan dit niet automatisch?[/quote]Je kan ook al primair login dingens de windows logon gebruiken. Dan in c:\windows *.pwl wissen. Booten. Als ie om een nieuw ww vraagt niks invullen. ALs je nu boot gaat ie gewoon door ... (share moet wel helemaal open staan dan ...)

• Anton
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-05 12:46

Anton

NetApp Implementation Engineer

Lees eerst eens wat over beveiliging in Windows 2000. Als je alles open wilt gooien zet je je Guest account niet op Disabled, dan hoef je ook niet in te loggen op die windows 98 doos. Je kan ook op je win2000 bak een gebruiker aanmaken waarmee je dan inlogt op windows 98, maar die gebruiker hoeft geen administrator te zijn (geen lid van de groep).

Ik scrobbel ook audio

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ach ik heb de oplossing van hjs al gebruikt, is goed genoeg voor mij :)
Maar toch allemaal bedankt