"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
* KeX heeft hem in eerste instantie twee flamebaits gegeven. Eigenlijk wilde ik er maar één uitdelen om hem gewoon via TMF te laten totaal beoordelen, maar ik vond 3 flamebait zo absurd dat ik hem iig één puntje lager heb gemaakt. Verder voor de liefhebber en voor diens inzicht.
Gezien mijn ongelofelijk goede inzicht
heb ik er maar een -1 Flamebait tegen aan gegooid. Het gewicht is al zo gering geworden dat hij nog steeds op 2 staat, dus er is meer hulp nodig. De reactie van Traag stond op nul, daar heb ik maar een +1 bij gedaan.

Ik heb hem naar 0 gezet.
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Vreemd, toen ik deze draad startte, stond ik op +1 informatief. Blijkbaar heeft iemand mijn vraag aan Robin omlaag gemod nav. deze draad.polaris schreef op 09 augustus 2002 @ 07:38:
De reactie van Traag stond op nul, daar heb ik maar een +1 bij gedaan.
IIG: tmf crew dank voor de correcties
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Aan rival24 een verse -1 flambait uitgedeeld.
Of Traag's reactie op +1 thuishoort vind ik discutabel, mag imo ook op 0, maar ik heb er (nog) geen punten aan besteed.
Of Traag's reactie op +1 thuishoort vind ik discutabel, mag imo ook op 0, maar ik heb er (nog) geen punten aan besteed.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Troll?
dat is dus volkomen fout
* botoo geplaatst, staat nu op 0 behulpzaam
dat is dus volkomen fout
* botoo geplaatst, staat nu op 0 behulpzaam
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
No shit
* Arno geplaatst, staat nu op 0 behulpzaam
Jeremy Clarkson
Pagina: 1