The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Verwijderd
zie hier
Als het alsnog niet lukt, ik heb zelf ook zo`n ding, dus ik
zou eventueel die drivers van cd kunnen halen voor je.
Als het alsnog niet lukt, ik heb zelf ook zo`n ding, dus ik
zou eventueel die drivers van cd kunnen halen voor je.
ik heb de J3263a en als ik daarop klik dan kom ik weer bij die domme download manager uit.
als er op die cd wel iets bruikbaars staat, waarom zetten ze het dan ook niet gewoon op de site?
als er op die cd wel iets bruikbaars staat, waarom zetten ze het dan ook niet gewoon op de site?
hmm, maybe staat er meer op de site dan ik d8
Verwijderd
een 710 is een gdi printer, die gaat nooit met een jet-direct werken, dus helaas andere printer of pech.
Verwijderd
inderdaad HP710C (720C ook niet) werkt niet, ik heb de mijne ook omgewisseld voor een HP 815C.... die gaat prima.
verder moet je op de win98 bak de printer als netwerk printer installen en naar de tcp/ip poort verwijzen. op de hoofd pc installeer je hem als local printer maar dan wel een tcp/ip poort aanmaken, en dat kastje een vast ip geven.
het is overigens ook mogelijk om de 300X serie via je webbrowser te managen
verder moet je op de win98 bak de printer als netwerk printer installen en naar de tcp/ip poort verwijzen. op de hoofd pc installeer je hem als local printer maar dan wel een tcp/ip poort aanmaken, en dat kastje een vast ip geven.
het is overigens ook mogelijk om de 300X serie via je webbrowser te managen
het instaleren en al is gelukt, alleen als ik een testpagina wil printen, dan komt de 1e regel er wel uit, in kleur enzo, alleen dan stopt ie ermee... maybe toch een andere printer...
Verwijderd
yep had ik ook, even een 815c of hoger aanschaffen en het werkt welJimbolino schreef op 09 augustus 2002 @ 17:55:
het instaleren en al is gelukt, alleen als ik een testpagina wil printen, dan komt de 1e regel er wel uit, in kleur enzo, alleen dan stopt ie ermee... maybe toch een andere printer...
Ik heb laatst een JetDirect als volgt aan de praat gekregen: reset de printer naar defaults (kijk in het boekje hoe het moet). Installeer vervolgens de printer met de HP Network Printer Install Wizard en hij zou het moeten doen.
ehm, ik kan de printer toch niet resetten? het kastje wel, maar dan krijgt ie een dynamisch ip, ut kasje heb ik al een paar x gereset...
Pagina: 1