Welke kast voor ASUS P4B533-V

Pagina: 1
Acties:

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:08
Ik heb dit bord besteld, maar nu realiseer ik me dat de connectoren aan de achterkant niet echt een standaard layout hebben. Ik heb hier in totaal 3 ATX cases maar geen van allen heeft zo'n plaatje.

Weet iemand heel toevallig of er een kast is die wel zo'n plaatje heeft?

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:24
Mijn kast (HX08 van Aopen) had volgens mij verschillende (twee of misschien zelfs 3) van die metalen plaatjes voor verschillende layouts. Misschien dat daar los ook wel aan de komen is??!!?? :)

Stay safe

• tiguan
Dat zou best kunnen, maar die 3 kasten die ik nu heb, daarvan zijn de plaatjes niet uitwisselbaar. Ze hebben allemaal een ander systeem qua vastzetten.

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Plaatje wordt meegeleverd bij je Asus-mobo... :)

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 06:43

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Yep, inderdaad. Hou maar gewoon je kast die je nu al hebt, er wordt een plaatje meegeleverd dat je in je ATX-kast kan 'klikken'...

• tiguan
Serieus? Wat vet hee. Dat vind ik echt een goeie move van ASUS. Wel raar dat er niks over staat in de manual bij de inventory. Ik heb hem nog niet binnen namelijk, ik ga hem zometeen op het postkantoor halen.

Verwijderd

btw, alle mb's worden tegenwoordig met een "plaatje" geleverd :-)

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:58
Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 17:44:
btw, alle mb's worden tegenwoordig met een "plaatje" geleverd :-)
Is dat zo? Bij mijn P4S533 (asus) zat ie niet. Maar was ook niet nodig.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Wannapuf schreef op 09 augustus 2002 @ 11:59:
Wel raar dat er niks over staat in de manual bij de inventory.

't staat anders wel op de Asus site: onder "accessoiries", I/O shield.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• tiguan
Woei, ik heb het bordje + proccie binnen en net de boel in elkaar geflanst. Echt supertof systeem dit. Heerlijk stil... Vooral dat Q-Fan is een goeie feature. Tot nu toe is die fan alleen nog maar langzamer gaan draaien, cpu is 39 graden. Wat is me dat een klein cpu'tje trouwens :P

Verder ben ik heel blij met m'n iPaneltje, hoewel hij nog niet vastgemonteerd is (behuizing met sledes). En ik had wel wat meer verwacht van die Intel Extreme Graphics trouwens. Ik vind het zeer slecht beeld, er zit een soort dubbele waas achter die 2 pixels naar rechts is geschoven. En de beeldopbouw is ook af en toe erg traag, vooral met fading menu's enzo.
Ik heb nog geen 3D games geprobeerd, maar daar verwacht ik ook niet veel van, maar ja, ik speel toch nooit games op me pc.
Pagina: 1