Hotmail doet lastig in netwerk

Pagina: 1
Acties:

• MaKK0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik verdeel mn internet dmv WinRoute. Dit werkt volgens mij helemaal goed.
Maar nu zit ik met het probleem dat hotmail vervelend doet. Ik kan met pc's anders dan de internet-deel-machine niet goed op hotmail komen.
Op de een kan ik mn berichten niet deleten en op de andere kan ik heel de pagina hotmail.com niet eens bereiken.
Dit alles werkt op de internet-deel-pc wel goed.

Waar ligt dit aan? Hotmail.com, clients of toch de server?

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

B.A. Baracus

Fool!

Hotmail gebruikt cookies en https; staat dit goed ingesteld op de server en de clients?

• MaKK0
B.A. Baracus schreef op 09 augustus 2002 @ 02:52:
Hotmail gebruikt cookies en https; staat dit goed ingesteld op de server en de clients?
Hm... op de clients volgens mij wel, want heb er eerder geen problemen mee gehad. Ik heb namelijk onlangs een format c: gehad op mn server.

Waar zou die instelling staan op de server?

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

B.A. Baracus

Fool!

Tja, je zal Winroute door moeten spiten daarvoor vrees ik. Op de site van winroute stond er bij de faqs niks over zag ik..

• MaKK0
B.A. Baracus schreef op 09 augustus 2002 @ 03:04:
Tja, je zal Winroute door moeten spiten daarvoor vrees ik. Op de site van winroute stond er bij de faqs niks over zag ik..
Hm... dat is wel jammer.
Maarja, als iemand iets weet, moet ie het eventjes hier posten. Ik klooi intussen wel weer verder :)

• SAiKO
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 12:34

SAiKO

Grote Smurf

Ik heb sommige inbelaccounts waar Hotmail gewoon niet werkt, das pas erg. Geen gekke instellingen, werkt gewoonweg niet. Pagina's blijven eeuwig downloaden. Met mijn huidig tmfweb accountje werkt het wel gewoon..

• MaKK0
Hm... ik heb net in IE op een client de proxie ingesteld. Nu kan ik vanaf de bak waar ik eerst geen berichten mee kon deleten wel gewoon deleten. Ik kijk nog even verder.

Kan het trouwens zijn dat dit de oplossing is of is het nu gewoon toeval dat het werkt?
Pagina: 1